Browsing by Person seir

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 25  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-07-03A marketing research tool for conducting online experiments in university industry relationshipsSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2014An integrated web experiment tool using open source softwareSeiler, Roger; Miesler, Linda
2016-11-25Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA modelSeiler, Roger; Klaas, Michael
2013Die Auswirkungen der Vertrauenswürdigkeit eines Online-Shops auf die Ziele des eCRM : unter besonderer Berücksichtigung des transaktionalen und relationalen KundenwertsMyrach, T.; Schauer, H.; Seiler, Roger
2015-07-07Changing the warmth and competence dimensions : experimental validation in the context of insurance consultantsSeiler, Roger; Hari, Jürg J.; Kavci, Senem
2018Chatbots/conversational interfaces in the context of the stereotype content model (SCM)Seiler, Roger; Schär, Annemarie
2016-09Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördernBétrisey, Michèle; Seiler, Roger
2016Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussenSeiler, Roger; Bétrisey, Michèle
2016-05-25Daten als BrennstoffSeiler, Roger
2017-01-04Deal or no deal? : assessing the daily deal shopperBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger
2015-03-25E-Health, fitness trackers and wearables : use among Swiss studentsSeiler, Roger; Hüttermann, Marcel
2017Informational nudges as an effective approach in raising awareness among young adults about the risk of future disabilityMiesler, Linda; Scherrer, Corinne; Seiler, Roger; Bearth, Angela
2017-11Mensch vs. Kapital : kann ein Roboter meinen Job machen?Koruna, Stefan; Engeli, Pascal; Seiler, Roger
2013-11-08Mobile CRM : Potenziale erkennen und nutzenSeiler, Roger; Rellstab, Rolf; Völkle, Thomas
2017Mobile-only-Strategie : die Akzeptanz aus KonsumentensichtSeiler, Roger; Berger, Verena; Kremer, Mine
2014-07-09Online web experiments using live web contentSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2018-03-23Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2017-08-22Source credibility model, source attractiveness model and match-up-hypothesis : an integrated modelSeiler, Roger; Kucza, Gunther
2013Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Comolli, Lucia; Kübler, David Lucien; Wüthrich, Adrian
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Müller, Steffen; Hüttermann, Marcel; Kübler, David Lucien; Stadelmann, Martin