Search


Results 1-15 of 18 (Search time: 0.034 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Jan-2023Firm-generated, user-generated and machine generated content in the digital economy : analytics, prediction, recommendation, and impact minitrackKlaas, Michael; Beurer-Züllig, Bettina
2023Enhancing digital advertising with BCT : areas of innovationStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael
2022The revolution of digital advertising will be tokenizedStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Mahr, Dominik; Klaas, Michael
2022Management von DatenKlaas, Michael
2022Prozesse und Prozessautomatisierung im MarketingKlaas, Michael
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
2020The application of blockchain technology in loyalty programsStallone, Valerio; Collenberg, Anja; Rüedlinger, Andreas; Wetzels, Martin; Klaas, Michael
2020Voice search : a new customer experience for swiss tourismRozumowski, Anna; Kotowski, Wolfgang; Klaas, Michael
Apr-2019The digital advertising ecosystem visualisation : literature reviewStallone, Valerio; Klaas, Michael
2019Big Data im MarketingKlaas, Michael; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.
2018Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die MarketingpraxisRüeger, Brian; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Müller, Steffen; Klaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Digitales Marketing für Marketing- und Verkaufsverantwortliche : kompetenzorientiertes Wissen mit Praxisbeispielen, Repetitionsfragen und AntwortenKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Digitales MarketingKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2017Was ist die digitale Transformation und digitales Marketing?Klaas, Michael
Results 1-15 of 18 (Search time: 0.034 seconds).