Search


Results 1-15 of 57 (Search time: 0.012 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
23-Jun-2023Macht Dialogmarketing Unternehmen agiler?Hannich, Frank; Heierli, Reto; Rettenmund, Michèle
Nov-2022Customer Management Studie 2022 : Trends, Daten und NachhaltigkeitHeierli, Reto; Hannich, Frank; Zimmer, Marcus; Zumstein, Darius; Oehninger, Fabian, et al
2022Management von KundenHannich, Frank
2022The chemistry between us : non-visitor research for targeted offerings and communication : the case of the Swiss Science Center TechnoramaHannich, Frank; Labaronne, Leticia; Schedler, Roy; Leuschen, Lara; Heierli, Reto
2021A customer-centric search for triggers as a basis for marketing automation service designHannich, Frank; Kaya, Tania; Hüttermann, Marcel
May-2020PIDAS Benchmark-Studie : Kundenservice im digitalen ZeitalterMonard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Skerswetat, Jörn; Müller, Melanie; Hannich, Frank, et al
2020Trigger-based Marketing : Tiki-Taka im digitalen KundenbeziehungsmanagementHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine, et al
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne, et al
2018Emotionalisierung im digitalen Marketing : erfolgreiche Methoden für die MarketingpraxisRüeger, Brian; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Müller, Steffen; Klaas, Michael, et al
2018Kundenbeziehungen emotionalisierenHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2018Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport : eine Fallstudienanalyse der Vereinsmarke FC St. PauliStröbel, Tim; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Nagel, Siegfried
2017Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten WeltHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Müller, Steffen, et al
2017Dialogmarketing Report Schweiz 2017Hannich, Frank; Suvada, Adrienne; Haarmann, Jens; Weinstock, Oliver; Schopfer, Heinz
2017Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?Hannich, Frank
Results 1-15 of 57 (Search time: 0.012 seconds).