Search


Results 16-30 of 38 (Search time: 0.012 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017Marketing : Konzepte, Instrumente, AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Fuchs, Rainer; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean Paul
2017Marktforschung mit BeaconsFischer, Beat; Jud, Silvana
2017Collaborative Competitive IntelligenceMüller, Steffen; Merkli, Daphne
2017Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?Hannich, Frank
2017Was ist die digitale Transformation und digitales Marketing?Klaas, Michael
2017Wahrnehmung von Produktattributen bei preispolitischen Massnahmen unter gleichbleibenden ProdukteigenschaftenAckermann, Kurt Alexander; Sevinc, Yeliz
2017Mobile-only-Strategie : die Akzeptanz aus KonsumentensichtSeiler, Roger; Berger, Verena; Kremer, Mine
2017Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?Müller, Steffen; Beinert, Markus; Seiler, Roger
2017Dialogmarketing Report Schweiz 2017Hannich, Frank; Suvada, Adrienne; Haarmann, Jens; Weinstock, Oliver; Schopfer, Heinz
2017Sportsponsoring als Employer Branding ToolHüttermann, Marcel; Bearth, Angela; Kälin, Roman
2017Introducing the green materialist : a cluster analysis of North American and Swiss consumer populationsMartin, Christian; Furchheim, Pia; Morhart, Felicitas
2017Economies of small : niche strategies and success factors of independent luxury brands in a global market dominated by big businessDuma, Fabio; Popcsev, Mark; Seelhofer, Daniel
2017Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweiternJud, Silvana; Fischer, Beat
2017Dimensionen von Customer Engagement im Sport : Ergebnisse einer qualitativen AnalyseHüttermann, Marcel
2017After sales services in the Chinese marketPrandini, Markus; Lehmann, Ralph
Results 16-30 of 38 (Search time: 0.012 seconds).