Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern
Authors: Jud, Silvana
Fischer, Beat
Published in: Markt- und Sozialforschung Schweiz
Volume(Issue): 2017
Issue: 1
Page(s): 52
Pages to: 54
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: Kömedia
ISSN: 2297-1718
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Smartphones sind aus dem Alltag nicht mehr wegzudenken. Wir gehen nicht mehr ohne Smartphone aus dem Haus und vertrauen diesen Geräten unser ganzes Leben an. Wenn wir Marktforschung konsumentennah betreiben wollen, müssen auch wir Marktforscher diese Geräte beherrschen und für unsere Forschung effizient nutzen können.
URI: https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16556
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Jud, S., & Fischer, B. (2017). Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern. Markt- und Sozialforschung Schweiz, 2017(1), 52–54. https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf
Jud, S. and Fischer, B. (2017) ‘Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern’, Markt- und Sozialforschung Schweiz, 2017(1), pp. 52–54. Available at: https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf.
S. Jud and B. Fischer, “Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern,” Markt- und Sozialforschung Schweiz, vol. 2017, no. 1, pp. 52–54, 2017, [Online]. Available: https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf
JUD, Silvana und Beat FISCHER, 2017. Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern. Markt- und Sozialforschung Schweiz [online]. 2017. Bd. 2017, Nr. 1, S. 52–54. Verfügbar unter: https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf
Jud, Silvana, and Beat Fischer. 2017. “Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern.” Markt- und Sozialforschung Schweiz 2017 (1): 52–54. https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf.
Jud, Silvana, and Beat Fischer. “Wie Beacons die Perspektiven in der Marktforschung erweitern.” Markt- und Sozialforschung Schweiz, vol. 2017, no. 1, 2017, pp. 52–54, https://www.link.ch/wp-content/uploads/2017/05/MAFO2017_Artikel_extract_11.pdf.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.