Search


Results 16-30 of 30 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Swissness : Hürden und ChancenEhrenthal, Joachim
2015Zufriedene Kunden im FokusHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Müller, Steffen
2015Erfolgsfaktoren der ServiceorientierungRüeger, Brian
2015Customer acceptance tests and new product success : an application of QCA in innovation researchHein, Daniel; Ivens, Björn; Müller, Steffen
2015Marktforschung 4.0: Innovation und Konsumentenakzeptanz : wie man Konsumenten gelegentlich zu ihrem Glück zwingen mussBearth, Angela
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2015Jobprofile im MarketingMüller, Steffen; Fuchs, Rainer; Graf, Sandro; Klaas, Michael
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 & Marketing Leadership PreisRüeger, Brian
2015Status Quo und Entwicklungspotential von Schweizer Unternehmen in Bezug auf die Serviceorientierung und ServiceentwicklungWehrli, Hans Peter; Dietl, Helmut Max; Rüeger, Brian
2015The business of luxuryDuma, Fabio; Hallier Willi, Christine; Steinmann, Cary
2015Wie schaffen Unternehmen Wert für den Kunden?Fuchs, Rainer
2015Customer perception of strikes in the transportation sector : an analysis of MWOMSeemann, Ann Kathrin; Gebele, Christoph; Wernet, Christin; Lindenmeier, Jörg; Liberatore, Florian
2015Social Media Manager : Markenbotschafter im InternetMüller, Steffen; Klaas, Michael
2015Do you remember? : a comparison of nostalgic ad-evoked responses by baby-boomers and generation yBeurer-Züllig, Bettina; Kavci, Senem; Möckli, Melanie
2015Gender-specific risk attitudes : does this stereotype also exist at the implicit level?Hari, Jürg J.; Rawitzer, Heike; Sukale, Nadine
Results 16-30 of 30 (Search time: 0.004 seconds).