Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Wie schaffen Unternehmen Wert für den Kunden?
Authors: Fuchs, Rainer
Published in: Marketing : Konzepte - Instrumente - Aufgaben
Editors of the parent work: Lucco, Andreas
Rüeger, Brian
Fuchs, Rainer
Ergenzinger, Rudolf
Thommen, Jean-Paul
Pages: 77
Pages to: 91
Issue Date: 2015
Publisher / Ed. Institution: Versus
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-03909-146-1
Language: German
Subjects: Konzept; Instrument; Marke; Marketing
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Erfolgreiches Marketing zeichnet sich durch konsequente Kundenorientierung aus. Erreicht wird dies, indem Marketingstrategien sowie klassische und digitale Marketinginstrumente kreativ kombiniert und wirkungsvoll umgesetzt werden.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17082
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.