Search


Results 541-555 of 622 (Search time: 0.065 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Determinants of the perceived administrative transaction costs caused by the uptake of an agri-environmental programMack, Gabriele; Kohler, Andreas; Heitkämper, Katja; El-Benni, Nadja
2019Usage and acceptance of drone technology in healthcare : exploring patients and physicians perspectiveKrey, Mike; Seiler, Roger
2019Swiss video game firms : an analysis of existing and required support measures for the video game industry in SwitzerlandGraf, Christian Olivier; Schneider, Corinne
2019The technology driving fusion of social media and FinTech in the financial service industryPosth, Jan-Alexander; Yacoubian, Valeria
2019ICOs als Finanzierungsinstrumente : eine empirische UntersuchungAffolter, Beat; Marino, Marco
2019Die Versicherer sind zum Handeln gezwungen! : beraten uns Siri und Alexa in Zukunft zu Versicherungsthemen?Bühler, Olivier Philippe; Bolt, Claudio
2019Sichtbar grün : eine Analyse grüner Kundensegmente und ihrer KonsummotiveFurchheim, Pia; Heim, Nina; Kübler, Marisa
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne; Müller, Steffen; Klaas, Michael; Bächler, Jesse; Kotowski, Wolfgang; Barth, Linard; Stallone, Valerio; Dietrich, Dennis; Caleta, Marija
2019Change and strategic responses in the life and non-life Swiss insurance industryBjörck, Albena; Hefti, Nico
2019M&A Integrationsmanagement - erfolgsentscheidende Unterschiede der Schweizerischen und Chinesischen Kultur, welche bei Firmenzusammenschlüssen beachtet werden müssen: eine Untersuchung auf Basis des Theoriemodells der EurAsia CompetenceBraun, Markus; Felix, Alexandra
2019Der Einbezug von User Generated Content auf Instagram und dessen Einflüsse auf den Brand Equity : eine Analyse aus UnternehmenssichtBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger; Hunziker, Rahel
2019Influence of cultural factors on wearable technology acceptance in healthcare : an empirical study with Chinese and Swiss consumersLiberatore, Florian; Barthelmess, Petra; Meier, Dong Yang
2019Flexibilisierung der Hochschulbildung durch MOOCs : Disruption oder IntegrationKoruna, Stefan; Zbinden, Michael; Seiler, Roger
2019Editorial : Flexibles Lernen an Hochschulen gestaltenMüller Werder, Claude; Barthelmess, Petra; Berger, Christian; Kucza, Gunther; Müller, Maximilian; Sieber, Philipp
2019#Shitstorm : wie Unternehmen durch Marketingaktivitäten einen Shitstorm auslösen könnenAckermann, Kurt Alexander; Beurer-Züllig, Bettina; Bircher, Christine
Results 541-555 of 622 (Search time: 0.065 seconds).