Search


Results 31-45 of 199 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Digitales MarketingKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Digitales Marketing für Marketing- und Verkaufsverantwortliche : kompetenzorientiertes Wissen mit Praxisbeispielen, Repetitionsfragen und AntwortenKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018Business solutions as signalsZimmer, Marcus; Salonen, Anna; von Wangenheim, Florian
2018Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTestMüller, Steffen; Struik, Arie; Beinert, Markus
2018Digitalisierung als Chance für emotionale Kundenbindung : die Investitionen der SAP im SegelsportScheifele, Angelika; Haarmann, Jens
2018Industrielle After Sales Services in China : Rahmenbedingungen, Geschäftsmodelle, Analysen, EmpfehlungenPrandini, Markus; Lehmann, Ralph; Blumer, Helene; Keller, Jacqueline
2018Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2018Materialism versus green values : revisiting research on value conflictsFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2018Evaluating trust based on impression formation in business encountersRozumowski, Anna; Hari, Jürg J.; Dermody, Janine
1-Feb-2017Management der persönlichen Interaktion im Verkauf : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenherstellernBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2017Einkaufstourismus Schweiz 2017 / 2018Rudolph, Thomas; Nagengast, Liane; Nitsch, Frauke
2017'I combined it myself'-effect : how to influence customers’ willingness to payOtto, Jessica; Hari, Jürg J.
2017Wie «funktionieren» Kunden?Müller, Steffen
2017Delight by Design als Erfolgsfaktor im SpitalwesenVetterli, Christophe; Scherrer, Corinne; Aquino Shluzas, Lauren Marie; Leifer, Larry
2017Warmth and competence : how to become a trustworthy “Lovable Star” in businessRozumowski, Anna; Hari, Jürg J.; Dermody, Janine
Results 31-45 of 199 (Search time: 0.009 seconds).