Browsing by Publication Type Buchbeitrag

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1152 to 1171 of 2144 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Machine interpretingJekat, Susanne Johanna
2011Machines as participants in the communication process : the implications of SEO for translationJud, Peter; Massey, Gary
2019Die Macht des Computerspielers : strukturelle Kopplung als Determinante spielbezogener WirkungsprozesseLippuner, Florian
2019Macht und MikropolitikPfister, Andres Claudius; Zirkler, Michael
2009Machtstrukturen auf kommunaler Ebene : das Verhältnis zwischen lokaler Exekutive und Legislative im BundesländervergleichFlick, Martina
2018Maestrani : emotionale Schokolade auf allen KanälenWilda, Markus; Suvada, Adrienne
2001MailTack : Individuelles WissensmanagementTodesco, Rolf
5-Nov-2013Make or buy? : factors that Impact the adoption of cloud computing on the content levelConzenbach, Ivo; Russ, Christian; Vom Brocke, Jan
2014Making Strategies Public : Strategiekommunikation und ihre Bedeutung für die UnternehmenspolitikStücheli-Herlach, Peter; Grand, Simon
2016Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroomSuter Reich, Virginia; Müller, Andrea
2019Management und Dramaturgie der Emotionen : „... eben auch ein Rahmenprogramm – Essensstände, Tänze, Workouts und Goody Bags.“Muri Koller, Gabriela; Raths, Rowena
2008Managementansätze zur Förderung serviceorientierten DienstleisterverhaltensCoenen, Christian
2012Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issuesHari, Jürg J.
2018Managing paradoxes and tensions : a key element of entrepreneurs’ leadership behaviourVolery, Thierry; Mueller, Susan
Feb-2005Managing risk within supply chains : using adaptive safety stock calculations for improved inventory controlBödi, Richard; Schimpel, Ulrich
2015Managing structural ambiguity : understanding new challenges in collaborative R&D policy makingWolf, Miriam; Wilkins, Terence A.
2013Die Mangostan Frucht und ihre wirksamen Xanthone : eine aktuelle Literaturübersicht und ein Ausblick für den Einsatz in der KosmetikWolfram, Evelyn; Aus dem Siepen, Brigitte; Lindner, Michèle
2015Manipulations in imagined spaceSchurk, Holger
1997Marginalie oder Theoriebaustein? Zum Erkenntniswert historischer PR-ForschungSzyszka, Peter
2010Eine Marke ein Versprechen : wie Werte und Emotionen die Nachhaltigkeit bei Zimtstern bestimmenReidenbach, Judith; Honegger, Philip; Scheidegger, Reto