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Title
Involved Person(s)
2012
Managerial challenges in setting prices : price-quality cues, role of the sales force and global issues
Hari, Jürg J.
2021
Managing around populism
Devinney, Timothy M.
;
Hartwell, Christopher A.
2018
Managing paradoxes and tensions : a key element of entrepreneurs’ leadership behaviour
Volery, Thierry
;
Mueller, Susan
Feb-2005
Managing risk within supply chains : using adaptive safety stock calculations for improved inventory control
Bödi, Richard
;
Schimpel, Ulrich
2015
Managing structural ambiguity : understanding new challenges in collaborative R&D policy making
Wolf, Miriam
;
Wilkins, Terence A.
2020
Mangelhafte Verträge
Waltenspühl, Alex
;
Münch, Peter
;
Müller, Roger
2013
Die Mangostan Frucht und ihre wirksamen Xanthone : eine aktuelle Literaturübersicht und ein Ausblick für den Einsatz in der Kosmetik
Wolfram, Evelyn
;
Aus dem Siepen, Brigitte
;
Lindner, Michèle
2022
Manifestazioni della quantità vocalica nella Liguria centro-occidentale : tipologia e metodologia
Dipino, Dalila
;
Filipponio, Lorenzo
;
Garassino, Davide
2015
Manipulations in imagined space
Schurk, Holger
6-Oct-2020
Mapping policy agents : policy entrepreneurs, advocacy coalitions, epistemic communities and instrument constituencies
Béland, Daniel
;
Hälg, Léonore
1997
Marginalie oder Theoriebaustein? Zum Erkenntniswert historischer PR-Forschung
Szyszka, Peter
2010
Eine Marke ein Versprechen : wie Werte und Emotionen die Nachhaltigkeit bei Zimtstern bestimmen
Reidenbach, Judith
;
Honegger, Philip
;
Scheidegger, Reto
2013
Markenkreationsauftrag
Schwenninger, Marc
1999
Market design, trading behavior and price discovery : an experimental stock market
Gerke, W.
;
Bienert, Horst
2022
Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens
Graf, Sandro
;
Rüeger, Brian
2007
Marketing und Innovation: zwei, die sich doch nicht ganz lieb haben
Hari, Jürg
2002
Marktanalysen für ExistenzgründerInnen im Sozial- und Gesundheitswesen
Steinebach, Christoph
;
Rist, P.
2022
Marktforschung
Müller, Steffen
2004
Maschinelle und computergestützte Übersetzung
Dorna, Michael
;
Jekat, Susanne Johanna
2010
Maschinelle und computergestützte Übersetzung
Jekat, Susanne Johanna
;
Volk, Martin