Publication type: | Book part |
Type of review: | Editorial review |
Title: | Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens |
Authors: | Graf, Sandro Rüeger, Brian |
et. al: | No |
Published in: | Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren |
Editors of the parent work: | Rüeger, Brian Merdzanovic, Adis Wyss, Saskia |
Page(s): | 286 |
Pages to: | 289 |
Issue Date: | 2022 |
Publisher / Ed. Institution: | Versus |
Publisher / Ed. Institution: | Zürich |
ISBN: | 978-3-03909-356-4 |
Language: | German |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24741 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Graf, S., & Rüeger, B. (2022). Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens. In B. Rüeger, A. Merdzanovic, & S. Wyss (eds.), Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren (pp. 286–289). Versus.
Graf, S. and Rüeger, B. (2022) ‘Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens’, in B. Rüeger, A. Merdzanovic, and S. Wyss (eds) Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren. Zürich: Versus, pp. 286–289.
S. Graf and B. Rüeger, “Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens,” in Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, B. Rüeger, A. Merdzanovic, and S. Wyss, Eds. Zürich: Versus, 2022, pp. 286–289.
GRAF, Sandro und Brian RÜEGER, 2022. Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens. In: Brian RÜEGER, Adis MERDZANOVIC und Saskia WYSS (Hrsg.), Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren. Zürich: Versus. S. 286–289. ISBN 978-3-03909-356-4
Graf, Sandro, and Brian Rüeger. 2022. “Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens.” In Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, edited by Brian Rüeger, Adis Merdzanovic, and Saskia Wyss, 286–89. Zürich: Versus.
Graf, Sandro, and Brian Rüeger. “Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen Unternehmens.” Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, edited by Brian Rüeger et al., Versus, 2022, pp. 286–89.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.