Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Markenkreationsauftrag
Authors: Schwenninger, Marc
Published in: Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis
Editors of the parent work: Weinmann, Conrad
Münch, Peter
Herren, Jürg
Page(s): 491
Pages to: 506
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Helbing & Lichtenhahn
Publisher / Ed. Institution: Basel
ISBN: 978-3-7190-2994-4
Language: German
Subject (DDC): 346: Private law (CH)
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/13478
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Enterprise Law (IUR)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Schwenninger, M. (2013). Markenkreationsauftrag. In C. Weinmann, P. Münch, & J. Herren (eds.), Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis (pp. 491–506). Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, M. (2013) ‘Markenkreationsauftrag’, in C. Weinmann, P. Münch, and J. Herren (eds) Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis. Basel: Helbing & Lichtenhahn, pp. 491–506.
M. Schwenninger, “Markenkreationsauftrag,” in Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis, C. Weinmann, P. Münch, and J. Herren, Eds. Basel: Helbing & Lichtenhahn, 2013, pp. 491–506.
SCHWENNINGER, Marc, 2013. Markenkreationsauftrag. In: Conrad WEINMANN, Peter MÜNCH und Jürg HERREN (Hrsg.), Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis. Basel: Helbing & Lichtenhahn. S. 491–506. ISBN 978-3-7190-2994-4
Schwenninger, Marc. 2013. “Markenkreationsauftrag.” In Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis, edited by Conrad Weinmann, Peter Münch, and Jürg Herren, 491–506. Basel: Helbing & Lichtenhahn.
Schwenninger, Marc. “Markenkreationsauftrag.” Schweizer IP-Handbuch : Intellectual Property - Konzepte, Checklisten und Musterdokumente für die Praxis, edited by Conrad Weinmann et al., Helbing & Lichtenhahn, 2013, pp. 491–506.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.