Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 166 to 185 of 507 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2012Gefällt mir : Kommunikationswandel im Kundenservice der ZukunftKansy, Simone; Lucco, Andreas; Tüscher, Peter
2015Gender stereotypes matter! : Auswirkung der implizierten Assoziation des Produktgeschlechts auf das KaufverhaltenHari, Jürg J.; Rauch, Martina; Rajwitscher, Nicole
2015Gender-specific risk attitudes : does this stereotype also exist at the implicit level?Hari, Jürg J.; Rawitzer, Heike; Sukale, Nadine
2013Genderspezifisches Touchpoint Management für DienstleistungsprodukteMandl, Teresa Valerie; Ackermann, Carole
6-Apr-2023Generation Y health care professionals and their acceptance of chatbotsZwicky, Anja; Stallone, Valerio; Haarmann, Jens
1987Genetic dependent stress response in fast growing "fatty" and "lean" pigsHari, Jürg; Kissling, L.; Baur, R.; Pliska, V.
2023Gradual behaviour change towards meat reduction : development and validation of a novel decisional balance scaleSträssner, Anna-Maria; Hartmann, Christina
2022«Grazie, tenga pure il resto»: quali fattori influenzano la mancia? : sondaggio condotto tra gli svizzeri su motivi e preferenze in fatto di manciaStadelmann, Marcel
29-Aug-2023Group-specific tobacco prevention : empirical results and recommendationsWieber, Frank; Müller, Steffen
2022Das Grundmodell für «Building the Business» : Business Model Canvas und die UmweltFuchs, Rainer
2016Grüner Materialismus : eine Überprüfung der Vereinbarkeit von Materialismus und grünem KonsumZanger, Cornelia; Furchheim, Pia
2003Gut verkaufen durch aufrichtige EmotionHari, Jürg; Zumsteg, David
2011Handelsradar: Trends in der Kooperation von Hersteller und Handel in der SchweizReidenbach, Judith; Fuhrer, Marco; Angerer, Alfred; Hotz, Martin; Müller, Guido
2016Heikler Umgang mit KundendatenMiesler, Linda; Bearth, Angela
2014Holier than thou : an exploration of the green side of materialismFurchheim, Pia; Jahn, Steffen; Zanger, Cornelia
2019How gender influences trust assessments in sales negotiationsRozumowski, Anna; Beurer-Züllig, Bettina; Hari, Jürg J.
2022How much are our customers worth? : investigating the ease of use and usefulness of data coopetition for SMEKaya, Tania; Stallone, Valerio
2014How to change payment behaviour : a mixed methods approachGraf, Sandro; Gehring, Bettina; Scherrer, Corinne; Hänsli, Nina
2009How to design loyalty programs : a conjoint analytical approachMüller, Steffen
2002HP & bmd wireless : a powerful partnershipRüeger, Brian