Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-970
Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Handelsradar: Trends in der Kooperation von Hersteller und Handel in der Schweiz
Authors: Reidenbach, Judith
Fuhrer, Marco
Angerer, Alfred
Hotz, Martin
Müller, Guido
DOI: 10.21256/zhaw-970
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subject (DDC): 337: International economics and commerce
Abstract: Category Management, Trade Marketing, ECR – wo liegt der Schlüssel zur erfolgreichen Zusammenarbeit? Die aktuelle Studie der ZHAW School of Management and Law und des Beratungsunternehmens Fuhrer & Hotz untersuchte ausgewählte Kooperationsformen für die Unternehmenspraxis auf Demand- und Supply Side.
Further description: Studie
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/970
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in Collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Studie_Handelsradar_2011_-_ZMM_FuH.pdf2.61 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.