Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-970
Title: Handelsradar: Trends in der Kooperation von Hersteller und Handel in der Schweiz
Authors : Reidenbach, Judith
Fuhrer, Marco
Angerer, Alfred
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Issue Date: 2011
Language : Deutsch / German
Subject (DDC) : 337: Weltwirtschaft und Handel
Abstract: Category Management, Trade Marketing, ECR – wo liegt der Schlüssel zur erfolgreichen Zusammenarbeit? Die aktuelle Studie der ZHAW School of Management and Law und des Beratungsunternehmens Fuhrer & Hotz untersuchte ausgewählte Kooperationsformen für die Unternehmenspraxis auf Demand- und Supply Side.
Further description : Studie
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institut für Marketing Management (IMM)
Publication type: Working Paper – Gutachten – Studie / Working Paper – Expertise – Study
DOI : 10.21256/zhaw-970
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/970
Appears in Collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Studie_Handelsradar_2011_-_ZMM_FuH.pdf2.61 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.