Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 455 to 474 of 507 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
9-Mar-2023Value creation with digital twins : application-oriented conceptual framework and case studyBarth, Linard; Schweiger, Lukas; Galeno, Gianluca; Schaal, Nikolas; Ehrat, Matthias
2021Value creation with digital twins : framework validation and analysis of further development prioritiesBarth, Linard; Ehrat, Matthias; Holler, Manuel; Fuchs, Rainer
2022Value creation with digital twins in the end-of-lifecycle phase of smart products : applied data resources in academic literatureGaleno, Gianluca; Barth, Linard; Ehrat, Matthias; Demiriz, Umut
2022Value generation in the product lifecycle with digital twins : status quo in Swiss companiesBarth, Linard; Ehrat, Matthias; Galeno, Gianluca; Holler, Manuel; Savic, Nikola
2013Der vernetzte Laden: vom Auslaufmodell zur Perle : wird der PoS durch CRM-Integration zum Serviceführer?Hannich, Frank; Crowden, Catherine; Wüthrich, Adrian
2017Die Verwendung von sozialen Normen in Gamification zur Förderung einer nachhaltigen ErnährungBerger, Verena
24-Sep-2021Video production and distribution platform in Swiss sports teams : an analysis of acceptance and willingness to payHüttermann, Marcel; Haefliger, Fabian; Stallone, Valerio
2020Voice search : a new customer experience for swiss tourismRozumowski, Anna; Kotowski, Wolfgang; Klaas, Michael
2009Von LOHAS profitierenRüeger, Brian
2021Von «Value in Transaction» zu «Value in Use»Rüeger, Brian
Aug-2023Waffenbesitzer in der Schweiz : Ergebnisse einer Befragung 2023Suvada, Adrienne; Merdzanovic, Adis; Baier, Dirk
2014Warmth and competence dimensions of brands as a result of implicit perceptionsHari, Jürg; Forestier, Céline; Rawitzer, Heike; Laager, Yvonne
2017Was ist die digitale Transformation und digitales Marketing?Klaas, Michael
2022Was ist Marketing?Rüeger, Brian
2022Was sind Kunden zu zahlen bereit? : ein Vergleich der Open-Ended-, Gabor-Granger- und Van-Westendorp-MethodeMüller, Steffen; Heim, Nina; Matthys, Stefan
2013We don't need no statusfaction?!Hari, Jürg J.; Rawitzer, Heike
2013Welche CRM-Trends Schweizer Unternehmen beschäftigenHannich, Frank; Gehring, Bettina; Comolli, Lucia
16-Apr-2021Welche datenbasierten Servicemodelle sind erfolgsversprechend für KMU der Maschinen‑, Anlagen‑, Elektro- und Metallindustrie?Vogt, Helen; Ehrat, Matthias; Fuchs, Rainer; Holler, Manuel
2017Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online ReviewsBeinert, Markus; Struik, Arie; Müller, Steffen
12-May-2023Wer bezahlt denn heute noch bar?Graf, Sandro; Heim, Nina; Stadelmann, Marcel; Trütsch, Tobias