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ZHAW digitalcollection
Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)
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Issue Date
Title
Involved Person(s)
9-Mar-2023
Value creation with digital twins : application-oriented conceptual framework and case study
Barth, Linard
;
Schweiger, Lukas
;
Galeno, Gianluca
;
Schaal, Nikolas
;
Ehrat, Matthias
2021
Value creation with digital twins : framework validation and analysis of further development priorities
Barth, Linard
;
Ehrat, Matthias
;
Holler, Manuel
;
Fuchs, Rainer
2022
Value creation with digital twins in the end-of-lifecycle phase of smart products : applied data resources in academic literature
Galeno, Gianluca
;
Barth, Linard
;
Ehrat, Matthias
;
Demiriz, Umut
2022
Value generation in the product lifecycle with digital twins : status quo in Swiss companies
Barth, Linard
;
Ehrat, Matthias
;
Galeno, Gianluca
;
Holler, Manuel
;
Savic, Nikola
2013
Der vernetzte Laden: vom Auslaufmodell zur Perle : wird der PoS durch CRM-Integration zum Serviceführer?
Hannich, Frank
;
Crowden, Catherine
;
Wüthrich, Adrian
2017
Die Verwendung von sozialen Normen in Gamification zur Förderung einer nachhaltigen Ernährung
Berger, Verena
24-Sep-2021
Video production and distribution platform in Swiss sports teams : an analysis of acceptance and willingness to pay
Hüttermann, Marcel
;
Haefliger, Fabian
;
Stallone, Valerio
2020
Voice search : a new customer experience for swiss tourism
Rozumowski, Anna
;
Kotowski, Wolfgang
;
Klaas, Michael
2009
Von LOHAS profitieren
Rüeger, Brian
2021
Von «Value in Transaction» zu «Value in Use»
Rüeger, Brian
Aug-2023
Waffenbesitzer in der Schweiz : Ergebnisse einer Befragung 2023
Suvada, Adrienne
;
Merdzanovic, Adis
;
Baier, Dirk
2014
Warmth and competence dimensions of brands as a result of implicit perceptions
Hari, Jürg
;
Forestier, Céline
;
Rawitzer, Heike
;
Laager, Yvonne
2017
Was ist die digitale Transformation und digitales Marketing?
Klaas, Michael
2022
Was ist Marketing?
Rüeger, Brian
2022
Was sind Kunden zu zahlen bereit? : ein Vergleich der Open-Ended-, Gabor-Granger- und Van-Westendorp-Methode
Müller, Steffen
;
Heim, Nina
;
Matthys, Stefan
2013
We don't need no statusfaction?!
Hari, Jürg J.
;
Rawitzer, Heike
2013
Welche CRM-Trends Schweizer Unternehmen beschäftigen
Hannich, Frank
;
Gehring, Bettina
;
Comolli, Lucia
16-Apr-2021
Welche datenbasierten Servicemodelle sind erfolgsversprechend für KMU der Maschinen‑, Anlagen‑, Elektro- und Metallindustrie?
Vogt, Helen
;
Ehrat, Matthias
;
Fuchs, Rainer
;
Holler, Manuel
2017
Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews
Beinert, Markus
;
Struik, Arie
;
Müller, Steffen
12-May-2023
Wer bezahlt denn heute noch bar?
Graf, Sandro
;
Heim, Nina
;
Stadelmann, Marcel
;
Trütsch, Tobias