Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 106  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2014-07-03A marketing research tool for conducting online experiments in university industry relationshipsSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2015-09-09A methodological framework for developing sustainability nudgesBearth, Angela; Miesler, Linda; Daub, Claus-Heinrich
2014An integrated web experiment tool using open source softwareSeiler, Roger; Miesler, Linda
2016-03Are risk or benefit perceptions more important for public acceptance of innovative food technologies : a meta-analysisBearth, Angela; Siegrist, Michael
2011-03-01Auf dem Weg zu Service Excellence : den Spagat zwischen Komplexitätsreduktion und Individualisierung meisternKansy, Simone; Tüscher, Peter; Lucco, Andreas
2014-08-21Auf der Agenda : Durchbruch bei CRM-LösungenScherrer, Corinne; Hannich, Frank
2018-07-19Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
2018-07-19Baubranche 4.0 : Building Information ModelingBarth, Linard; Heierli, Reto
2017-06-01Die Bedeutung der armenischen Kirche : wie sieht der Schritt aus der Vergangenheit in die Zukunft aus?Suvada, Adrienne
2015-12-01Bessere Beziehungen durch FeedbacksystemeMüller, Steffen; Farese, Crisanto
2018-07-19Best Practice : SPARFricker, Wolfgang; Suvada, Adrienne
2010Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der SchweizKaul, Helge
2006-07Branding : auch für KMU kein LuxusTroesch-Jacot, Mireille
2018-07-19Brugg-Lifting AG goes digitalBussard, Mathieu; Vogt, Helen
2017-11-01Collaborative Competitive IntelligenceMüller, Steffen; Merkli, Daphne
2017Comunicazione istituzionale ed organizzazione della chiesa armeno-cattolicaSuvada, Adrienne
2010Consumer and product face-to-face : antecedents and consequences of spontaneous - face-schema activationMiesler, Linda; Landwehr, Jan; Herrmann, Andreas; McGill, Ann
2016Consumers’ risk perception of household cleaning and washing productsBearth, Angela; Miesler, Linda; Siegrist, Michael
2018-07-19Content Marketing und BrandingSuvada, Adrienne
2005Corporate identity : concept, components and contributionMelewar, T. C.; Karaosmanoglu, Elif; Paterson, Douglas