Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 311  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
20041. Schweizer Kundenwert-TagHari, Jürg
2018A comprehensive model of consequences of a value conflict on well-beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Morhart, Felicitas
2014A marketing research tool for conducting online experiments in university industry relationshipsSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
9-Sep-2015A methodological framework for developing sustainability nudgesBearth, Angela; Miesler, Linda; Daub, Claus-Heinrich
2013A sustainable approach to social media for businessesGraf, Sandro; Mandl, Teresa Valerie
2013Ein aktuelles Forschungsprojekt der ZHAW : Erkenntnisse aus einem Feldexperiment auf dem ZHAW-CampusGraf, Sandro
2019Akzeptanz von Dynamic Pricing : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer SkigebietenHeim, Nina; Müller, Steffen; Grob, Lea
2019Ambivalent consumer networks coping with conflictsKaiser, Ulrich; Kozinets, Robert V.; Kotowski, Wolfgang
20-May-2016An e-mail embedded software prototype for knowledge managementHoller, Manuel; Übernickel, Falk; Brenner, Walter
2014An integrated web experiment tool using open source softwareSeiler, Roger; Miesler, Linda
2016Are risk or benefit perceptions more important for public acceptance of innovative food technologies : a meta-analysisBearth, Angela; Siegrist, Michael
2011Auf dem Weg zu Service Excellence : den Spagat zwischen Komplexitätsreduktion und Individualisierung meisternKansy, Simone; Tüscher, Peter; Lucco, Andreas
2014Auf der Agenda : Durchbruch bei CRM-LösungenScherrer, Corinne; Hannich, Frank
2018Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
2016Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA modelSeiler, Roger; Klaas, Michael
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2014B2B-Marketing : Herausforderung NachhaltigkeitGürtler, Stefan; Berger, Verena
2018Baubranche 4.0 : Building Information ModelingBarth, Linard; Heierli, Reto
2017Die Bedeutung der armenischen Kirche : wie sieht der Schritt aus der Vergangenheit in die Zukunft aus?Suvada, Adrienne
2018Being green in a materialistic world : consequences for subjective well-beingFurchheim, Pia; Martin, Christian; Monhart, Felicitas