Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 40  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016-03Are risk or benefit perceptions more important for public acceptance of innovative food technologies : a meta-analysisBearth, Angela; Siegrist, Michael
2018-07-19Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
2018-07-19Baubranche 4.0 : Building Information ModelingBarth, Linard; Heierli, Reto
2018-07-19Best Practice : SPARFricker, Wolfgang; Suvada, Adrienne
2010Best Practice in Customer Interaction: Interaktive Wertschöpfung im Marketing in der SchweizKaul, Helge
2018-07-19Brugg-Lifting AG goes digitalBussard, Mathieu; Vogt, Helen
2017Comunicazione istituzionale ed organizzazione della chiesa armeno-cattolicaSuvada, Adrienne
2018-07-19Content Marketing und BrandingSuvada, Adrienne
2013-08-01Crowd und RübenMüller, Salome; Simeon, Michaela
2008Destinationsmarken im Special Interest Tourismus : dargestellt am Beispiel des KlettertourismusHannich, Frank M.
2013Different shades of green : a comparative study on nature relatedness and ecological consciousness among South Korean, Swiss, and Czech StudentsBarthelmess Röthlisberger, Petra; Schüz, Mathias; Fuchs, Rainer; Kučera, Dušan; Prandini, Markus
2018-07-19Digitales MarketingKlaas, Michael; Suvada, Adrienne
2018-07-19Digitalisierung als Chance für emotionale Kundenbindung : die Investitionen der SAP im SegelsportScheifele, Angelika; Haarmann, Jens
2018-07-19Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
2018-07-19Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2018-07-19Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine EinführungAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
2010Future Profile of Swiss Chief Marketing Officers : Die Marketingverantwortung in der Schweiz heute und in ZukunftJeker Weber, Karin
2011Handelsradar: Trends in der Kooperation von Hersteller und Handel in der SchweizReidenbach, Judith; Fuhrer, Marco; Angerer, Alfred
2018-07-19Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTestMüller, Steffen; Struik, Arie; Beinert, Markus
2011Internationales Product Management 2011 : Einsatz und Trends – Ergebnisse SchweizSauer, Cornelia; Weissert, Susanne; Rüeger, Brian; Müller, Guido