Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Person acka
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 1 to 20 of 24
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
2021
A decision-making tool incorporating multiple benefits of motor systems’ retrofits
Werle, Rita
;
Tieben, Rolf
;
Klingel, Petar
;
Rothen, Andreas
;
Fleischli, Lea
, et al
2019
Big Data im Marketing
Klaas, Michael
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Fleiss, Jürgen
2021
Bolder is better : raising user awareness through salient and concise privacy notices
Ebert, Nico
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Scheppler, Björn
2020
Does context in privacy communication really matter? : a survey on consumer concerns and preferences
Ebert, Nico
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Heinrich, Peter
2022
Eigenmarken und Einzelhandelsdifferenzierung : der Einfluss der Ladenatmosphäre auf die Produktwahrnehmung
Ackermann, Kurt Alexander
;
Furchheim, Pia
;
Funk, Kathrin
2022
Der Einfluss auf die Wiederkaufs- und Weiterempfehlungsabsicht von Hygiene- und Kosmetikprodukten in stationären Drogerien unter Berücksichtigung der Store Atmosphere sowie verschiedener Eigenmarken-Qualitätsstufen
Ackermann, Kurt Alexander
;
Furchheim, Pia
;
Ramsperger, Ann-Sophie
2018
Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine Einführung
Ackermann, Kurt Alexander
;
Furchheim, Pia
2022
Entscheidungsprozesse für die Nachrüstung von Bestandsgebäuden mit Aufzugsanlagen : B2C im Vergleich zu B2B
Ackermann, Kurt Alexander
;
Köster, Nicole
;
Senn, Priska
2019
Explaining cooperative behavior in public goods games : how preferences and beliefs affect contribution levels
Ackermann, Kurt Alexander
;
Murphy, Ryan O.
2015
Interactive preferences
Nax, Heinrich H.
;
Murphy, Ryan O.
;
Ackermann, Kurt Alexander
2018
Playing a game or making a decision? : methodological issues in the measurement of distributional preferences
Greiff, Matthias
;
Ackermann, Kurt
;
Murphy, Ryan
2019
Der praktische Einsatz verhaltensökonomischer Massnahmen in der betrieblichen Gesundheitsförderung am Beispiel von Nudging
Ackermann, Kurt Alexander
;
Fleiss, Jürgen
2014
Reciprocity as an individual difference
Ackermann, Kurt Alexander
;
Fleiss, Jürgen
;
Murphy, Ryan
2019
#Shitstorm : wie Unternehmen durch Marketingaktivitäten einen Shitstorm auslösen können
Ackermann, Kurt Alexander
;
Beurer-Züllig, Bettina
;
Bircher, Christine
2019
Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goods
Fleiß, Jürgen
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Fleiß, Eva
;
Murphy, Ryan O.
;
Posch, Alfred
2015
Social preferences, positive expectations, and trust based cooperation
Murphy, Ryan O.
;
Ackermann, Kurt Alexander
11-Nov-2014
Social value orientation : an analysis of measurement, form, predictive power, and malleability of social preferences
Murphy, Ryan
;
Diekmann, Andreas
;
Fischbacher, Urs
;
Böhm, Robert
;
Ackermann, Kurt Alexander
23-Sep-2013
Social value orientation : theoretical and measurement issues in the study of social preferences
Murphy, Ryan O.
;
Ackermann, Kurt Alexander
2020
Swiss Behavioral Econmics Studie : der Einsatz von Verhaltensökonomie in Schweizer Unternehmen - Fokus Marketing
Ackermann, Kurt Alexander
;
Heim, Nina
;
Collenberg, Anja
;
Lenggenhager, Vera Nina
;
Müller, Steffen
, et al
2022
«Throw a boomerang» : können neuartige, social-media-basierte Primärforschungsansätze die Marktforschung von heute revolutionieren?
Vogt, Helen
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Brunn, Nicola S.