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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2002Prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service qualityCoenen, Christian
2008Prosoziale Kompetenz des Mitarbeiters in der DienstleistungsinteraktionCoenen, Christian
2005Prosoziales Dienstleisterverhalten im KundenkontaktCoenen, Christian
2016Reference procedure model for integrating FM applications in hospitalsGerber, Nicole; Mohd-Noor, M. N.; Tucker, M.
2010Reputation and public awareness of facilities management : a quantitative surveyCoenen, Christian; von Felten, Daniel; Schmid, Mirjam
2015Role model for chief facility managing officers (CFMOs) based on the service allocation model for service companies (SAMoS) : a theoretical reflection and basis for discussionHofer, Susanne; Gerber, Nicole
2015Service catalogue for non-medical support services in Hospitals (LekaS) : SN EN 15221-4 adapted, expanded and commented branchspecificallyGerber, Nicole; Läuppi, Viola
2007Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - BranchenGouthier, Matthias H. J.; Coenen, Christian; Schulze, Henning S.; Wegmann, Christoph
2007Service-Excellence durch Prosocial Service PerformanceCoenen, Christian
2001Service-orientation and service-competence of customer-contact employeesCoenen, Christian
2001Serviceorientierung und Servicekompetenz von Kundenkontakt-MitarbeiternCoenen, Christian
1999Serviceorientierung von Kundenkontakt-MitarbeiternCoenen, Christian
2005Social software as a new way of customer employee interactionCoenen, Christian; Müller-Seitz, G.
2002Tagungsbericht - 11th Annual AMA frontiers in services conferenceGouthier, M.; Coenen, Christian
2017Uber in der Pflege? : Plattformen mit Dienstleistungen in der Pflege und BetreuungOtto, Ulrich; Hegedüs, Anna; Kofler, Andrea; Kunze, Christophe
2004Using critical internet feedback technique (CIFT) to analyze causes for encounter dissatisfaction, complaining behavior and negative word-of-mouthCoenen, Christian
2015Verpflegungssituation und ambulante Mahlzeitendienste in der Schweiz : die VERLA-StudieBrombach, Christine; Pfau, Claudia; Pipas, Maxine; Ziesemer, Katrin; Bergheim, Ina, et al
2011When the grass is greener on my side of the fence - I'll tell others! : how consumers' competitive assessments of service firms influence positive word-of-mouthMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
2010Wie sieht es mit dem Lohn aus?von Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2010Wie Unternehmen mit Service Excellence beim Kunden punktenCoenen, Christian; Loepfe, Steven