Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Subject IFM
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 36 to 55 of 63
< previous
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
2004
Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der Zukunft
Coenen, Christian
2016
Neue Konzepte, assistierende Technologien und ganz viel Smartness : Facility Management fürs Alter
Kofler, Andrea
2006
Nicht nur drüber reden! Kundenzufriedenheitsmanagement in Deutschland
Coenen, Christian
;
Stauss, B.
2016
Nicht-medizinische Supportleistungen in Spitälern - ein Bereich im Wandel und... : das Institut für Facility Management befindet sich mittendrin
Gerber, Nicole
;
Honegger, Franziska
;
Züger, Gabriela
;
Hofer, Susanne
2002
Prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service quality
Coenen, Christian
2008
Prosoziale Kompetenz des Mitarbeiters in der Dienstleistungsinteraktion
Coenen, Christian
2005
Prosoziales Dienstleisterverhalten im Kundenkontakt
Coenen, Christian
2016
Reference procedure model for integrating FM applications in hospitals
Gerber, Nicole
;
Mohd-Noor, M. N.
;
Tucker, M.
2010
Reputation and public awareness of facilities management : a quantitative survey
Coenen, Christian
;
von Felten, Daniel
;
Schmid, Mirjam
2015
Role model for chief facility managing officers (CFMOs) based on the service allocation model for service companies (SAMoS) : a theoretical reflection and basis for discussion
Hofer, Susanne
;
Gerber, Nicole
2015
Service catalogue for non-medical support services in Hospitals (LekaS) : SN EN 15221-4 adapted, expanded and commented branchspecifically
Gerber, Nicole
;
Läuppi, Viola
2007
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen
Gouthier, Matthias H. J.
;
Coenen, Christian
;
Schulze, Henning S.
;
Wegmann, Christoph
2007
Service-Excellence durch Prosocial Service Performance
Coenen, Christian
2001
Service-orientation and service-competence of customer-contact employees
Coenen, Christian
2001
Serviceorientierung und Servicekompetenz von Kundenkontakt-Mitarbeitern
Coenen, Christian
1999
Serviceorientierung von Kundenkontakt-Mitarbeitern
Coenen, Christian
2005
Social software as a new way of customer employee interaction
Coenen, Christian
;
Müller-Seitz, G.
2002
Tagungsbericht - 11th Annual AMA frontiers in services conference
Gouthier, M.
;
Coenen, Christian
2017
Uber in der Pflege? : Plattformen mit Dienstleistungen in der Pflege und Betreuung
Otto, Ulrich
;
Hegedüs, Anna
;
Kofler, Andrea
;
Kunze, Christophe
2004
Using critical internet feedback technique (CIFT) to analyze causes for encounter dissatisfaction, complaining behavior and negative word-of-mouth
Coenen, Christian