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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2013Forschungskooperation Wirkung von BriefpostHannich, Frank; Müller, Salome
2016Fostering sustainable nutrition behavior through gamificationBerger, Verena; Schrader, Ulf
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
28-Oct-2023From data to value in smart waste management : optimizing solid waste collection with a digital twin-based decision support systemBarth, Linard; Schweiger, Lukas; Benedech, Rodolfo Andres; Ehrat, Matthias
2000From e- to m-commerce : new business models for creating valueRüeger, Brian
2022From smart connected products to systems of systems : case study and archetypesHoller, Manuel; Dremel, Christian; van Giffen, Benjamin; Vogt, Helen
2017Fundraising & Media & Church?Suvada, Adrienne
2010Future Profile of Swiss Chief Marketing Officers : Die Marketingverantwortung in der Schweiz heute und in ZukunftJeker Weber, Karin
2012Gefällt mir : Kommunikationswandel im Kundenservice der ZukunftKansy, Simone; Lucco, Andreas; Tüscher, Peter
2015Gender stereotypes matter! : Auswirkung der implizierten Assoziation des Produktgeschlechts auf das KaufverhaltenHari, Jürg J.; Rauch, Martina; Rajwitscher, Nicole
2015Gender-specific risk attitudes : does this stereotype also exist at the implicit level?Hari, Jürg J.; Rawitzer, Heike; Sukale, Nadine
2013Genderspezifisches Touchpoint Management für DienstleistungsprodukteMandl, Teresa Valerie; Ackermann, Carole
6-Apr-2023Generation Y health care professionals and their acceptance of chatbotsZwicky, Anja; Stallone, Valerio; Haarmann, Jens
1987Genetic dependent stress response in fast growing "fatty" and "lean" pigsHari, Jürg; Kissling, L.; Baur, R.; Pliska, V.
2023Gradual behaviour change towards meat reduction : development and validation of a novel decisional balance scaleSträssner, Anna-Maria; Hartmann, Christina
2022«Grazie, tenga pure il resto»: quali fattori influenzano la mancia? : sondaggio condotto tra gli svizzeri su motivi e preferenze in fatto di manciaStadelmann, Marcel
29-Aug-2023Group-specific tobacco prevention : empirical results and recommendationsWieber, Frank; Müller, Steffen
2022Das Grundmodell für «Building the Business» : Business Model Canvas und die UmweltFuchs, Rainer
2016Grüner Materialismus : eine Überprüfung der Vereinbarkeit von Materialismus und grünem KonsumZanger, Cornelia; Furchheim, Pia
2003Gut verkaufen durch aufrichtige EmotionHari, Jürg; Zumsteg, David