Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-972
Title: Future Profile of Swiss Chief Marketing Officers : Die Marketingverantwortung in der Schweiz heute und in Zukunft
Authors : Jeker Weber, Karin
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Issue Date: 2010
Language : Deutsch / German
Subject (DDC) : 650: Management
Abstract: Ziel der Studie ist es, Informationen zu Image, Rolle, Aufgaben, Kompetenzen und Verantwortlichkeiten, mit besonderem Gewicht auf die Messung von Marketingmassnahmen zu gewinnen und Angaben zum zukünftigen Anforderungsprofil von führenden Marketingverantwortlichen in Schweizer Unternehmen sowie Implikationen für die Ausbildung und Praxis des Marketing abzuleiten.
Further description : Studie
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institut für Marketing Management (IMM)
Publication type: Working Paper – Gutachten – Studie / Working Paper – Expertise – Study
DOI : 10.21256/zhaw-972
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/972
Appears in Collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZMM_FutureProfiles_SwissCMOs.pdf2.09 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.