Search


Results 241-255 of 516 (Search time: 0.042 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Instagram : sponsored Posts vs. Posts mit Produktempfehlungen im Bereich ModeKörner, Amélie-Charlotte; Tanner, Cedric
2018Baubranche 4.0 : Building Information ModelingBarth, Linard; Heierli, Reto
2018Solidarität ade?Scheuner, Bojana; Zeier Röschmann, Angela
2018Tell me your story and I will tell you who you are : persona perspective in sustainable consumptionOnel, Naz; Mukherjee, Avinandan; Kreidler, Nicole Bieak; Díaz, Estela M.; Furchheim, Pia; Gupta, Shipra; Keech, Jessica; Murdock, Mitchel R.; Wang, Qin
2018Digital analytics in business practice usage, challenges and relevant topicsZumstein, Darius; Mohr, Seraina
2018Content Marketing und BrandingSuvada, Adrienne
2018Best Practice : SPARFricker, Wolfgang; Suvada, Adrienne
2018Flow revisited : process conceptualization and a novel application to service contextsDrengner, Jan; Jahn, Steffen; Furchheim, Pia
2018Omnichannel – die Luxusmodebranche vor der Herausforderung zwischen Haptik und TechnologieDuma, Fabio; Brunetti, Gianluca
2018Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights onlineSeiler, Roger; Müller, Steffen; Herzog, Clemens
2018Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport : eine Fallstudienanalyse der Vereinsmarke FC St. PauliStröbel, Tim; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Nagel, Siegfried
2018Digital Personas in the luxury market segment : creating a better luxury experienceDuma, Fabio; Bendoni, Wendy K.
2018Maestrani : emotionale Schokolade auf allen KanälenWilda, Markus; Suvada, Adrienne
1-Feb-2017Management der persönlichen Interaktion im Verkauf : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenherstellernBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2017Wie schaffen Unternehmen Wert für den Kunden?Vogt, Helen
Results 241-255 of 516 (Search time: 0.042 seconds).