Search


Results 61-75 of 385 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
25-Nov-2020Martin Widmer : warum es digitales Marketing im Gesundheitswesen brauchtAngerer, Alfred; Widmer, Martin; Angerer, Alfred
15-Sep-2020Von null auf (fast) 100Tremp, Christof; Stricker, Lukas
3-Sep-2020Wie die Speisekarte den Kauf steuertCoray, Giacun Alexander; Müller, Steffen; Heim, Nina
11-Jun-2020Value-Based Healthcare Management – die Umsetzung des Konzepts Value-Based Healthcare in der Praxis Teil 3 : wie uns die Marketing-Denkweise bei der Umsetzung von Value-Based Healthcare Management hilftLiberatore, Florian
28-May-2020In der Schweiz fühlt sich der Gast sicherMüller, Steffen; Heim, Nina
May-2020PIDAS Benchmark-Studie : Kundenservice im digitalen ZeitalterMonard, Frédéric; Uebersax, Hans-Peter; Skerswetat, Jörn; Müller, Melanie; Hannich, Frank; Furchheim, Pia; Collenberg, Anja; Lenggenhager, Vera Nina
19-Mar-2020Value-Based Healthcare Management – Teil 2 : zentrale BausteineLiberatore, Florian
6-Feb-2020Value-Based Healthcare Management : die Umsetzung von Value-based Healthcare in der PraxisLiberatore, Florian
2020Luxury ecosystems : towards a new modus operandi for high-end brands in a changing world of luxuryDuma, Fabio; Studer, Pirmin
2020The digital advertising ecosystem : status quo, challenges and trendsGusic, Nema; Stallone, Valerio
2020Digital service consumption, blessing or curse? : exploring the effect of persuasive design features on mindfulness and consumer well-beingSchaffner, Dorothea; Juettner, Uta; Wyss, Marc Philipp; Bruggmann, Anja; Véron, Tobias; Lingg, Linda; Bracher, Martina
2020Trigger-based Marketing : Tiki-Taka im digitalen KundenbeziehungsmanagementHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2020Perception and recognition of native advertisingStallone, Valerio
2020Marketing innovation : a systematic reviewPurchase, Sharon; Volery, Thierry
2020Online-Feedback ist nur halbe WahrheitMüller, Steffen
Results 61-75 of 385 (Search time: 0.007 seconds).