Search


Results 46-60 of 218 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Digital analytics in business practice usage, challenges and relevant topicsZumstein, Darius; Mohr, Seraina
2018Solidarität ade?Scheuner, Bojana; Zeier Röschmann, Angela
2018Brugg-Lifting AG goes digitalBussard, Mathieu; Vogt, Helen
2018Flow revisited : process conceptualization and a novel application to service contextsDrengner, Jan; Jahn, Steffen; Furchheim, Pia
2018Trust in motorcycle brands : an empirical study on brand personality and trust building measures on motorcycle websitesSeiler, Roger; Schuppisser, Stefan; Koruna, Stefan
2018Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights onlineSeiler, Roger; Müller, Steffen; Herzog, Clemens
2018Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport : eine Fallstudienanalyse der Vereinsmarke FC St. PauliStröbel, Tim; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Nagel, Siegfried
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
2018The rise of independent niche luxury brands in the era of masstigeDuma, Fabio; Gadgil, Maya
2018Digital Personas in the luxury market segment : creating a better luxury experienceDuma, Fabio; Bendoni, Wendy K.
2018Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine EinführungAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia
2018Maestrani : emotionale Schokolade auf allen KanälenWilda, Markus; Suvada, Adrienne
2018Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
1-Feb-2017Management der persönlichen Interaktion im Verkauf : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenherstellernBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2017Introducing the green materialist : a cluster analysis of North American and Swiss consumer populationsMartin, Christian; Furchheim, Pia; Morhart, Felicitas
Results 46-60 of 218 (Search time: 0.007 seconds).