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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Zufriedenheitsmessungen im Business-to-Business-Bereich : Besonderheiten und HerausforderungenCoenen, Christian; von Felten, Daniel
Jul-2014It’s all relative : how customer-perceived competitive advantage influences referral intentionsMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
2014A service-oriented perspective of facility managementCoenen, Christian; von Felten, Daniel
2013FM servicebarometer : monitoring customer perception of service performanceCoenen, Christian; Waldburger, Doris; von Felten, Daniel
2013Achtsamkeit in der Dienstleistungsbeziehung : das Unsichtbare mit der Brille des Kunden sehenCoenen, Christian
2013Relationship value in FM : a customer perspectiveCoenen, Christian; Schäfer-Cui, Ying Ying
Nov-2012Gute Führung steigert die KundenorientierungCoenen, Christian; Waldburger, Doris; Pfammatter, Sandra
2012Service-centric logic of FMCoenen, Christian; von Felten, Daniel
2012Tempted by another : how customer-perceived competitive advantage influences repurchase intentions in service relationshipsMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
2012Erfolgreiche Umsetzung von Service Excellence im FM der Roche DiagnosticsCoenen, Christian; Loepfe, Steven; Schleuniger, Felix
2012FM Servicebarometer : measuring and controlling internal service qualityCoenen, Christian; Waldburger, Doris; von Felten, Daniel
2012FM-Servicebarometer : Mess- und Steuerungsinstrument interner DienstleistungsqualitätCoenen, Christian; Waldburger, Doris
2012Implementing service excellence in FM : measures and ImplicationsCoenen, Christian; Loepfe, Steven
2011When the grass is greener on my side of the fence - I'll tell others! : how consumers' competitive assessments of service firms influence positive word-of-mouthMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
2011Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des KundenCoenen, Christian
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