Publication type: | Book part |
Type of review: | Not specified |
Title: | Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden |
Authors: | Coenen, Christian |
DOI: | 10.1007/978-3-8349-6145-7_10 |
Published in: | Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship |
Editors of the parent work: | Ringlstetter, M. |
Page(s): | 167 |
Pages to: | 186 |
Issue Date: | 2011 |
Publisher / Ed. Institution: | Gabler |
Publisher / Ed. Institution: | Wiesbaden |
ISBN: | 978-3-8349-6145-7 |
Language: | German |
Subjects: | Kundenzufriednheit; Mitarbeiter; Dienstleistung; IFM |
Subject (DDC): | 658.8: Marketing management |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3576 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | Life Sciences and Facility Management |
Organisational Unit: | Institute of Facility Management (IFM) |
Appears in collections: | Publikationen Life Sciences und Facility Management |
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Coenen, C. (2011). Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden. In M. Ringlstetter (ed.), Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship (pp. 167–186). Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-6145-7_10
Coenen, C. (2011) ‘Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden’, in M. Ringlstetter (ed.) Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship. Wiesbaden: Gabler, pp. 167–186. Available at: https://doi.org/10.1007/978-3-8349-6145-7_10.
C. Coenen, “Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden,” in Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship, M. Ringlstetter, Ed. Wiesbaden: Gabler, 2011, pp. 167–186. doi: 10.1007/978-3-8349-6145-7_10.
COENEN, Christian, 2011. Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden. In: M. RINGLSTETTER (Hrsg.), Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship. Wiesbaden: Gabler. S. 167–186. ISBN 978-3-8349-6145-7
Coenen, Christian. 2011. “Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden.” In Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship, edited by M. Ringlstetter, 167–86. Wiesbaden: Gabler. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-6145-7_10.
Coenen, Christian. “Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des Kunden.” Positives Management : zentrale Konzepte und Ideen des Positive Organizational Scholarship, edited by M. Ringlstetter, Gabler, 2011, pp. 167–86, https://doi.org/10.1007/978-3-8349-6145-7_10.
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