Title: Gute Führung steigert die Kundenorientierung
Authors : Coenen, Christian
Waldburger, Doris
Pfammatter, Sandra
Published in : IO Management
Issue : 6
Pages : 36
Pages to: 39
Publisher / Ed. Institution : Ringier Axel Springer
Publisher / Ed. Institution: Zürich
Issue Date: Nov-2012
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subjects : Mitarbeiter; Dienstleistung; Führung; Kundenorientierung
Subject (DDC) : 658.4: Executive Management
658.8: Marketing management
Abstract: Die Servicequalität einer Organisation entscheidet massgeblich darüber, ob der Kunde zufrieden ist. Gefordert ist neben dem Dienstleister mit Kundenkontakt auch dessen Vorgesetzter.
Departement: Life Sciences und Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 2234-9863
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3553
Appears in Collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.