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2006Nicht nur drüber reden! Kundenzufriedenheitsmanagement in DeutschlandCoenen, Christian; Stauss, B.
2006Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des KundenCoenen, Christian
2005Social software as a new way of customer employee interactionCoenen, Christian; Müller-Seitz, G.
2005Prosoziales Dienstleisterverhalten im KundenkontaktCoenen, Christian
2005IT-based customer integration to foster reciprocal knowledge exchange : the case of weblogsCoenen, Christian; Müller-Seitz, G.; Kaiser, Stephan
2004Using critical internet feedback technique (CIFT) to analyze causes for encounter dissatisfaction, complaining behavior and negative word-of-mouthCoenen, Christian
2004Mitarbeiterbezogene Serviceorientierung im Unternehmen : Werkzeuge für die Bewältigung der ZukunftCoenen, Christian
2002Tagungsbericht - 11th Annual AMA frontiers in services conferenceGouthier, M.; Coenen, Christian
2002Prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service qualityCoenen, Christian
2001The relevance of prosocial service behaviors of customer contact employees in an airline settingCoenen, Christian
2001Serviceorientierung und Servicekompetenz von Kundenkontakt-MitarbeiternCoenen, Christian
2001Feedback im Internet - Information oder Propaganda?Coenen, Christian
2001Service-orientation and service-competence of customer-contact employeesCoenen, Christian
2001Customer-oriented prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service qualityCoenen, Christian
2000Emotionale Intelligenz - was steckt dahinter?Coenen, Christian
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