Search


Results 1-13 of 13 (Search time: 0.011 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2018Status quo of inclusive access to higher education : a focus on deaf and hearing-impaired individuals in german-speaking SwitzerlandHohenstein, Christiane; Zavgorodnia, Larysa; Näf, Manuela; Rodríguez Vázquez, Silvia; Bouillon, Pierrette, et al
2017Dranbleiben : wie das IAM von seinen Absolventinnen und Absolventen lerntKoch, Carmen; Hüsser, Angelica; Mueller, Max
2017Wie erreicht man mehr Praxisnähe in der Übersetzerausbildung?Brändli, Barbara; Hunziker Heeb, Andrea; Ehrensberger-Dow, Maureen
2016Making the strange familiar : reflexivity and language awareness in the EMI classroomSuter Reich, Virginia; Müller, Andrea
2015Corpus-supported academic writing : how can technology help?Chitez, Madalina; Rapp, Christian; Kruse, Otto
2015Educational genres in Eastern Europe : a comparison of the genres in the humanities departments of three countriesBekar, Mira; Doroholschi, Claudia I.; Kruse, Otto; Yakhontova, Tatyana
2013Perspectives on academic writing in european higher education : genres, practices, and competencesKruse, Otto
2012Contrastive genre mapping in academic contexts: an intercultural approachKruse, Otto; Chitez, Madalina
2012Wissenschaftliches Schreiben mehrsprachig unterrichten : was ist möglich, was ist nötig?Kruse, Otto
2011„Es wird reformiert, und keiner weiss es“ : Pädagogische Hochschulen im Spiegel der MedienStücheli-Herlach, Peter; Urbahn, Katharina; Hüsser, Angelica
2010Old and new literacies : literale Praktiken in wissenschaftlichen KontextenKruse, Otto
2006Ein wichtiger Platz im Orchester : interne Kommunikation im Curriculum der didaktischen Sequenz ImpactRosenberger Staub, Nicole
2005Der Bologna-Prozess und seine Auswirkungen für FH-Sprachdozierende : Vorschläge zum Positionsbezug der kommunikativen Ausbildung in den Bachelor-StudiengängenJoos, Walter
Results 1-13 of 13 (Search time: 0.011 seconds).
  • previous
  • 1
  • next