Browsing by Subject IFM

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 1 to 20 of 63  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016ActiveAdvice : "intelligente" Beratung im AlterKofler, Andrea
2011Auf dem Weg zu Service CentricityCoenen, Christian
2016Aus neuen Erkenntnissen folgen neue Herausforderungen : Digital Support in nicht-medizinischen Bereichen im SpitalGerber, Nicole; Perschel, Wolfgang
2011Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des KundenCoenen, Christian
2006Die Bedeutung prosozialen Dienstleisterverhaltens für die Interaktionszufriedenheit des KundenCoenen, Christian
2016Bridging the gap between research and practice : benchmarking methods for FM in health care settingsHonegger, Franziska; Züger, Gabriela; Betschart, Madeleine
2015Catalogue de prestations de support non médicales dans les hôpitaux (LekaS) : SN EN 15221-4 adapté, agumenté et commenté pour la brancheGerber, Nicole; Läuppi, Viola
2016Compilation and classification / reference model of KPIs for non-medical support services in hospitalsGerber, Nicole; Hofer, Susanne
2015Coordination of staffing interactions and processes for providing food service in Swiss hospitalsHonegger, Franziska; Züger, Gabriela
2001Customer-oriented prosocial service behaviors and their role in influencing perceived service qualityCoenen, Christian
2008Damit Kunden auch Kunden bleibenCoenen, Christian; Volk, H.
2014Effizienter und produktiver im Support : Leistungszuordnungsmodell für nicht-medizinische Supportleistungen in Spitälern (LemoS) Version 2.0Gerber, Nicole; Läuppi, Viola
2014Essential requirements for the parameterization of food waste in hospitals : IFMA Academic and Research (A&R) trackHonegger, Franziska; Züger, Gabriela
2009Facility Management : Bekannheit und Image einer BrancheCoenen, Christian; von Felten, Daniel
2009FM dashboard : a facility management monitoring tool for planning, design and construction to optimize function and cost in operationsvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Arnold Moos, Irene
2010FM-blueprinting : creating interdisciplinary transparency for core and support businessvon Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2009From intentions to actions : measuring customer's word-of-mouth behaviour via critical internet feedback techniqueCoenen, Christian
2010Hierarchieübergreifende Umsetzung von Serviceorientierung : eine handlungsbezogene Betrachtung aller UnternehmensebenenCoenen, Christian
2016Implementing WCAG and ISO 9241 in AAL software applications : a case studyRuscher, S.H.; Burger, J.; Sauli, E.; Kofler, A.
2005IT-based customer integration to foster reciprocal knowledge exchange : the case of weblogsCoenen, Christian; Müller-Seitz, G.; Kaiser, Stephan