Browsing by Person sste

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2002-06-01A stakeholder perspective for analyzing market relationshipsPolonsky, Michael; Schuppisser, Stefan; Beldona, Srikanth
1998-07-01A stakeholder perspective to developing a supportive network of marketingPolonsky, Michael J.; Schuppisser, Stefan
2011KMU-Strategiebarometer 2011Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther; Cometta, Claudio
2011Machtspiele lohnen sich nichtAngerer, Alfred; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2009-07Nachrichten in UnternehmenStoll, Bernhard; Schuppisser, Stefan
2018-03-23Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
1994-10-01Switzerland and its industry in international competitionRühli, Edwin; Schuppisser, Stefan
2018-03-23Trust in motorcycle brands : an empirical study on brand personality and trust building measures on motorcycle websitesSeiler, Roger; Schuppisser, Stefan; Koruna, Stefan
2018-03-20Wertschöpfungsorientierte Strategiearbeit : ein Onelinetool für mittelständische UnternehmenKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Loretan, Stephan
2012-08-01Wie systematische Unternehmensentwicklung in KMU gelingen kannKucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012-05-04Wie Unternehmen ihre Wertschöpfung einfach überprüfen können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 1Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan; Gaupp, Michael
2012-06Wie Unternehmen ihre Wertschöpfungspotenziale aktivieren können : Diagnosetool Wertschöpfungsnavigator, Teil 2 / 2Schuppisser, Stefan; Kucza, Gunther; Gaupp, Michael