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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Service catalogue for non-medical support services in Hospitals (LekaS) : SN EN 15221-4 adapted, expanded and commented branchspecificallyGerber, Nicole; Läuppi, Viola
2007Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - BranchenGouthier, Matthias H. J.; Coenen, Christian; Schulze, Henning S.; Wegmann, Christoph
2007Service-Excellence durch Prosocial Service PerformanceCoenen, Christian
2001Service-orientation and service-competence of customer-contact employeesCoenen, Christian
2001Serviceorientierung und Servicekompetenz von Kundenkontakt-MitarbeiternCoenen, Christian
1999Serviceorientierung von Kundenkontakt-MitarbeiternCoenen, Christian
2005Social software as a new way of customer employee interactionCoenen, Christian; Müller-Seitz, G.
2002Tagungsbericht - 11th Annual AMA frontiers in services conferenceGouthier, M.; Coenen, Christian
2017Uber in der Pflege? : Plattformen mit Dienstleistungen in der Pflege und BetreuungOtto, Ulrich; Hegedüs, Anna; Kofler, Andrea; Kunze, Christophe
2004Using critical internet feedback technique (CIFT) to analyze causes for encounter dissatisfaction, complaining behavior and negative word-of-mouthCoenen, Christian
2015Verpflegungssituation und ambulante Mahlzeitendienste in der Schweiz : die VERLA-StudieBrombach, Christine; Pfau, Claudia; Pipas, Maxine; Ziesemer, Katrin; Bergheim, Ina, et al
2011When the grass is greener on my side of the fence - I'll tell others! : how consumers' competitive assessments of service firms influence positive word-of-mouthMende, Martin; Thompson, Scott; Coenen, Christian
2010Wie sieht es mit dem Lohn aus?von Felten, Daniel; Coenen, Christian; Pfenninger, Mirjam
2010Wie Unternehmen mit Service Excellence beim Kunden punktenCoenen, Christian; Loepfe, Steven
1999Yield-Management im HotelCoenen, Christian
2006Zufriedenheitsmanagement : Konzept und RealisierungStauss, B.; Dornach, F.; Coenen, Christian
2006Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur UnternehmenssteuerungStauss, B.; Dornach, F.; Coenen, Christian
1999Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von AutomobilkundenCoenen, Christian