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Title
Involved Person(s)
2015
Service catalogue for non-medical support services in Hospitals (LekaS) : SN EN 15221-4 adapted, expanded and commented branchspecifically
Gerber, Nicole
;
Läuppi, Viola
2007
Service Excellence als Impulsgeber : Strategien - Management - Innovation - Branchen
Gouthier, Matthias H. J.
;
Coenen, Christian
;
Schulze, Henning S.
;
Wegmann, Christoph
2007
Service-Excellence durch Prosocial Service Performance
Coenen, Christian
2001
Service-orientation and service-competence of customer-contact employees
Coenen, Christian
2001
Serviceorientierung und Servicekompetenz von Kundenkontakt-Mitarbeitern
Coenen, Christian
1999
Serviceorientierung von Kundenkontakt-Mitarbeitern
Coenen, Christian
2005
Social software as a new way of customer employee interaction
Coenen, Christian
;
Müller-Seitz, G.
2002
Tagungsbericht - 11th Annual AMA frontiers in services conference
Gouthier, M.
;
Coenen, Christian
2017
Uber in der Pflege? : Plattformen mit Dienstleistungen in der Pflege und Betreuung
Otto, Ulrich
;
Hegedüs, Anna
;
Kofler, Andrea
;
Kunze, Christophe
2004
Using critical internet feedback technique (CIFT) to analyze causes for encounter dissatisfaction, complaining behavior and negative word-of-mouth
Coenen, Christian
2015
Verpflegungssituation und ambulante Mahlzeitendienste in der Schweiz : die VERLA-Studie
Brombach, Christine
;
Pfau, Claudia
;
Pipas, Maxine
;
Ziesemer, Katrin
;
Bergheim, Ina
, et al
2011
When the grass is greener on my side of the fence - I'll tell others! : how consumers' competitive assessments of service firms influence positive word-of-mouth
Mende, Martin
;
Thompson, Scott
;
Coenen, Christian
2010
Wie sieht es mit dem Lohn aus?
von Felten, Daniel
;
Coenen, Christian
;
Pfenninger, Mirjam
2010
Wie Unternehmen mit Service Excellence beim Kunden punkten
Coenen, Christian
;
Loepfe, Steven
1999
Yield-Management im Hotel
Coenen, Christian
2006
Zufriedenheitsmanagement : Konzept und Realisierung
Stauss, B.
;
Dornach, F.
;
Coenen, Christian
2006
Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur Unternehmenssteuerung
Stauss, B.
;
Dornach, F.
;
Coenen, Christian
1999
Der Zusammenhang zwischen Zufriedenheit und Loyalität von Automobilkunden
Coenen, Christian