Publication type: Book
Type of review: Not specified
Title: Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur Unternehmenssteuerung
Authors: Stauss, B.
Dornach, F.
Coenen, Christian
Extent: 81
Issue Date: 2006
Publisher / Ed. Institution: ServiceBarometer
Publisher / Ed. Institution: M√ľnchen
ISBN: 3-9806521-7-3
Language: German
Subjects: IFM
Subject (DDC): 658.4: Executive Management
658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/3546
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Facility Management (IFM)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Stauss, B., Dornach, F., & Coenen, C. (2006). Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur Unternehmenssteuerung. ServiceBarometer.
Stauss, B., Dornach, F. and Coenen, C. (2006) Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur Unternehmenssteuerung. München: ServiceBarometer.
B. Stauss, F. Dornach, and C. Coenen, Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur Unternehmenssteuerung. München: ServiceBarometer, 2006.
STAUSS, B., F. DORNACH und Christian COENEN, 2006. Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur Unternehmenssteuerung. München: ServiceBarometer. ISBN 3-9806521-7-3
Stauss, B., F. Dornach, and Christian Coenen. 2006. Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur Unternehmenssteuerung. München: ServiceBarometer.
Stauss, B., et al. Zufriedenheitsmanagement in Deutschland : von der Messung zur Unternehmenssteuerung. ServiceBarometer, 2006.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.