Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Person furc
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 1 to 20 of 44
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
2018
A comprehensive model of consequences of a value conflict on well-being
Furchheim, Pia
;
Martin, Christian
;
Morhart, Felicitas
2018
Being green in a materialistic world : consequences for subjective well-being
Furchheim, Pia
;
Martin, Christian
;
Monhart, Felicitas
2019
Being green in a materialistic world : consequences for subjective well‐being
Furchheim, Pia
;
Martin, Christian
;
Morhart, Felicitas
2014
Catching a glimpse of meaningfulness : understanding volunteering holidays from a eudaimonic perspective
Hellwig, Katharina
;
Furchheim, Pia
;
Morhart, Felicitas
2021
Chatbot Studie '21
Monard, Frédéric
;
Uebersax, Hans-Peter
;
Müller, Melanie
;
Hannich, Frank
;
Furchheim, Pia
, et al
2019
“Dear Monica, thank you for your review” : the impact of hotel responses to online reviews
Furchheim, Pia
;
Müller, Steffen
;
Sponagel, Claudio
;
Collenberg, Anja
2022
Echte Männer essen Fleisch? : eine qualitative Analyse warum vegane Männer als unmännlich wahrgenommen werden
Furchheim, Pia
;
Weschenfelder, Nina
;
Onorato, Danila
2022
Eigenmarken und Einzelhandelsdifferenzierung : der Einfluss der Ladenatmosphäre auf die Produktwahrnehmung
Ackermann, Kurt Alexander
;
Furchheim, Pia
;
Funk, Kathrin
2022
Der Einfluss auf die Wiederkaufs- und Weiterempfehlungsabsicht von Hygiene- und Kosmetikprodukten in stationären Drogerien unter Berücksichtigung der Store Atmosphere sowie verschiedener Eigenmarken-Qualitätsstufen
Ackermann, Kurt Alexander
;
Furchheim, Pia
;
Ramsperger, Ann-Sophie
2018
Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses Aglaya
Bosshard, Adrian
;
Furchheim, Pia
2023
Einflussfaktoren auf die Kaufabsicht für nachhaltige Kleidung
Furchheim, Pia
;
Heim, Nina
;
Carlson, Geena
2018
Emotionen und deren Bedeutung für das Marketing : eine Einführung
Ackermann, Kurt Alexander
;
Furchheim, Pia
2017
Experimentelle Marktforschung : eine Einführung in die experimentelle Sozialforschung
Pyka, Sebastian
;
Furchheim, Pia
2018
Flow revisited : process conceptualization and a novel application to service contexts
Drengner, Jan
;
Jahn, Steffen
;
Furchheim, Pia
2019
Freundlich bleiben zahlt sich aus
Müller, Steffen
;
Furchheim, Pia
2019
Glaubwürdigkeit von Fitness-Influencern auf Instagram : Einfluss auf die Konsumenteneinstellung, das Engagement und die Kaufbereitschaft
Zumstein, Darius
;
Furchheim, Pia
;
Bosse, Angelina
2016
Grüner Materialismus : eine Überprüfung der Vereinbarkeit von Materialismus und grünem Konsum
Zanger, Cornelia
;
Furchheim, Pia
2014
Holier than thou : an exploration of the green side of materialism
Furchheim, Pia
;
Jahn, Steffen
;
Zanger, Cornelia
2017
Introducing the green materialist : a cluster analysis of North American and Swiss consumer populations
Martin, Christian
;
Furchheim, Pia
;
Morhart, Felicitas
25-Mar-2021
Jedem Review seine gezielte Antwort
Müller, Steffen
;
Collenberg, Anja
;
Furchheim, Pia