Suche


Treffer 1-10 von 11 (Suchzeit: 0.015 Sekunden).
Treffer Dokumente:
ErscheinungsdatumTitelBeteiligte Person(en)
2016Switzerland: first approaches on an implementation of courses with a gap-mending approach : user involvement outside of social work educationEicher, Véronique; Chiapparini, Emanuela
2017Verzahnung von Schulpädagogik und Sozialer Arbeit in den CAS Community Schools : Eine konzeptbezogene und empirische Studie zur Ganztagesbildung in sozialen Brennpunktquartieren in und ausserhalb New York CityChiapparini, Emanuela
2014BuchbesprechungChiapparini, Emanuela
2015Introduction to the special issue on inclusionGrupper, Emmanuel; Anglin, James P.; Schmid, Anna Katharina
2016Introduction: service user involvement : social work projects and education with a gap-mending approach in EuropeChiapparini, Emanuela
Jan-2018Creating futures: residential care homes in Hungary and Switzerland collaboratively develop their capacity to empower children and youth to actively realise their own futuresSchmid, Anna; Herczeg, Krisztián
2015Einbezug von Adressaten der Sozialen Arbeit („service users“) in die Lehre : Eine Analyse des gap-mending Ansatzes des Netzwerk PowerUs: ProjektberichtChiapparini, Emanuela; Eicher, Véronique
Jan-2016Soziale Arbeit geht in die Schule : Kooperation im Rahmen von GanztagesbildungChiapparini, Emanuela; Bussmann, Esther; Eberitzsch, Stefan; Stohler, Renate
2018Einleitung : Soziale Arbeit im Kontext SchuleChiapparini, Emanuela; Stohler, Renate; Bussmann, Esther
2016The service user as a partner in social work projects and education : concepts and evaluations of courses with a gap-mending approach in EuropeChiapparini, Emanuela