Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2016 | Die gute neue Tagesschule in der Schweiz : der Erziehungs- und Bildungsauftrag aus der Sicht der Professionen | Kappler, Christa; Chiapparini, Emanuela; Schuler Braunschweig, Patricia |
2016 | Introduction: service user involvement : social work projects and education with a gap-mending approach in Europe | Chiapparini, Emanuela |
2016 | Pädagogische Zuständigkeiten in Tagesschulen | Chiapparini, Emanuela; Schuler, Patricia; Kappler, Christa |
2016 | Die gute neue Tagesschule in der Schweiz : der Erziehungs- und Bildungsauftrag aus der Sicht der Professionen | Kappler, Christa; Chiapparini, Emanuela; Schuler, Patricia |
Jan-2016 | Soziale Arbeit geht in die Schule : Kooperation im Rahmen von Ganztagesbildung | Chiapparini, Emanuela; Bussmann, Esther; Eberitzsch, Stefan; Stohler, Renate |
2016 | The service user as a partner in social work projects and education : concepts and evaluations of courses with a gap-mending approach in Europe | Chiapparini, Emanuela |
2016 | Kindergarten as a bastion : on the discursive construction of a homogeneous speech community and national identity | Knoll, Alex |
Nov-2015 | Research informed Practice and Community Schools : Projektbericht im Rahmen des Staff Mobility Programme 2015 in New York (6.-13.11.2015) | Chiapparini, Emanuela; Hess, Jeannine |
29-Jul-2015 | Islam as moral education : madrasa courses and contestation of the secular in the Republic of Tatarstan, Russia | Müller-Suleymanova, Dilyara |
26-Mar-2015 | Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten? | Knoll, Alex |