Publication type: Conference paper
Type of review: Peer review (abstract)
Title: Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten?
Authors: Knoll, Alex
et. al: No
Conference details: Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015
Issue Date: 26-Mar-2015
Publisher / Ed. Institution: Universität Augsburg
Language: German
Subject (DDC): 370: Education
430: German
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/27137
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Social Work
Organisational Unit: Institute of Childhood, Youth and Family (IKJF)
Appears in collections:Publikationen Soziale Arbeit

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Knoll, A. (2015, March 26). Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten? Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015.
Knoll, A. (2015) ‘Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten?’, in Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015. Universität Augsburg.
A. Knoll, “Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten?,” in Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015, Mar. 2015.
KNOLL, Alex, 2015. Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten? In: Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015. Conference paper. Universität Augsburg. 26 März 2015
Knoll, Alex. 2015. “Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten?” Conference paper. In Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015. Universität Augsburg.
Knoll, Alex. “Dialekt oder Standardsprache im Kindergarten?” Tagung „Die diskursive Konstruktion der Wirklichkeit II“, Augsburg, Deutschland, 26.-27. März 2015, Universität Augsburg, 2015.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.