Search


Results 1-15 of 273 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
27-Nov-2019Marketing im GesundheitswesenAngerer, Alfred; Liberatore, Florian; Angerer, Alfred
Nov-2019Onlinehändlerbefragung 2019 : Chancen und Herausforderungen im Vertrieb und Marketing von Schweizer OnlineshopsZumstein, Darius; Steigerwald, Antonia
10-Aug-2019Innovative Preissetzungsmechanismen unter besonderer Berücksichtigung von Pay-What-You-WantMatthias, Sander; Heim, Nina
Apr-2019eSports Schweiz 2019 (Vorversion)Hüttermann, Marcel
Apr-2019The digital advertising ecosystem visualisation : literature reviewStallone, Valerio; Klaas, Michael
Apr-2019eSports Schweiz 2019Hüttermann, Marcel
2019Measuring and understanding fan engagement in team sportsHüttermann, Marcel
2019How gender influences trust assessments in sales negotiationsRozumowski, Anna; Beurer-Züllig, Bettina; Hari, Jürg J.
2019Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goodsFleiß, Jürgen; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiß, Eva; Murphy, Ryan O.; Posch, Alfred
2019Customer Delight : die Treiber in der DienstleistungsbrancheMüller, Steffen; Vogt, Helen; Zaugg, Selina
2019Customer buying behavior of smartphones : a study of the customer buying behavior of smartphones by taking the example of Apple iOS and Android smartphonesBjörck, Albena; Bansal, Satschin; Jasiqi, Besfort
2019Breaking the rules of luxury : decoding a born digital niche watch brand’s recipe for success in a competitive marketDuma, Fabio; Gadgil, Maya
2019Do not hate the players : the digital advertising ecosystem and its actorsStallone, Valerio
2019Status quo, Entwicklungen und Trends im schweizerischen Lebensmittelhandel : eine Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Auswirkungen des Markteintritts von Lidl Schweiz vor zehn JahrenMüller, Steffen; Heim, Nina; Collenberg, Anja
2019Die Quirin-Formel : die DNA erfolgreicher Autohäuser entschlüsseltBlock, Andreas
Results 1-15 of 273 (Search time: 0.015 seconds).