Search


Results 1-15 of 15 (Search time: 0.009 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
26-Oct-2016Fachhochschulen nicht schwächenEbnöther, Christoph
Jul-2016Practically-oriented modelling of competency frameworks as a basis for continuous development of study programsBaumgartner, Alexander; Müller Werder, Claude
Apr-2016BeForE - 2016: Bericht Foresight in Higher EducationLübcke, Maren
2016Editorial : Problem-based learning : Kompetenzen fördern, Zukunft gestaltenMüller, Claude; Schäfer, Monika; Thomann, Geri
2016e-Tutor : a multilingual open educational resource for faculty development to teach onlineRapp, Christian; Gülbahar, Yasemin; Adnan, Müge
2016Teaching in the digital age : adaptation and competency development for academicsMüller, Claude; Di Giusto, Flavio; Gross, Sandra; Koruna, Stefan
2016MOOCs : a three dimensions analysis of impact in higher educationLübcke, Maren; Javet, Fabienne; Scepanović, Snezana
2016Learning effectiveness in a flexible learning programMüller Werder, Claude; Stahl, Michael; Lübcke, Maren
2016Kompetenzen evaluieren und entwickeln mit myCompetenceMüller Werder, Claude; Woschnack, Ute; Baumgartner, Alexander; Erlemann, Jennifer
2016Praxisorientierte Modellierung von differenzierten KompetenzrasternMüller Werder, Claude; Baumgartner, Alexander
2016Kleine Geschichte der HWZ Hochschule für Wirtschaft Zürich : Festschrift zum 30-Jahr-Jubiläum 1986-2016 der FachhochschuleEbnöther, Christoph
2016Problem-based Learning : Kompetenzen fördern, Zukunft gestaltenMüller, Claude; Schäfer, Monika; Thomann, Geri
2016Flexibilisierung von Studiengängen : Lernen im Zwischenraum von formellen und informellen KontextenMüller, Claude; Stahl, Michael; Lübcke, Maren; Alder, Mark
2016Developing business school strategies : a practitioner-oriented conceptualizationSeelhofer, Daniel
2016Exploration of teaching preferences of instructors' use of social mediaKilis, Selcan; Gülbahar, Yasemin; Rapp, Christian
Results 1-15 of 15 (Search time: 0.009 seconds).
  • previous
  • 1
  • next