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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Social Media im Kulturmarketing : Ergebnisse einer empirischen StudieKaul, Helge
2011Product Management und Marketing im Vorfeld von POSReidenbach, Judith; Rellstab, Rolf
2011Akzente und Fälle für Medien und DistanzhandelKünzler, Hans-Peter; Bächle, Marc; Häusler, Eduard; Mussak, Pirmin
2011A retail inventory policy for time-dependent cyclical demandEhrenthal, Joachim; Gruen, Thomas W.; Hofstetter, Joerg; Honhon, Dorothée; Van Woensel, Tom
2011Weltmeister der Herzen : warum Sie Kundenbeziehungen gezielt emotional aufladen solltenHannich, Frank; Rüeger, Brian
2011Swiss CRM 2011 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2011Value marketing through corporate reputation : an empirical investigation of Thai hospitalsSrivoravilai, Nopporn; Melewar, T. C.; Liu, Martin J.; Yannopoulou, Natalia
2011Kunden ins Marketing integrierenLedergerber, Armin; Steinmann, Cary; Rüeger, Brian
2011The emotional side of CRM : results from an empirical study in Switzerland for business-to-business companiesSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011CAS für nachhaltigen Marketing-ErfolgBerger, Verena
2011Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des MarketingSteinmann, Cary
2011Marketing in the HyperrealitySteinmann, Cary
2011Auf dem Weg zu Service Excellence : den Spagat zwischen Komplexitätsreduktion und Individualisierung meisternKansy, Simone; Tüscher, Peter; Lucco, Andreas
2011Attention competitionHefti, Andreas
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