Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Akzente und Fälle für Medien und Distanzhandel
Authors: Künzler, Hans-Peter
Bächle, Marc
Häusler, Eduard
Mussak, Pirmin
DOI: 10.1007/978-3-8349-6456-4_9
Published in: Innovation im Kundendialog : reales Kundenverhalten und reales Marketing
Editors of the parent work: Belz, Christian
Pages: 267
Pages to: 327
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Gabler
Publisher / Ed. Institution: Wiesbaden
ISBN: 978-3-8349-2332-5
978-3-8349-6456-4
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Die Marktbearbeitung der Medien und des Versandhandels verändert sich rasch. Es lohnt sich, zwei wichtige Märkte des Direktmarketing gesondert zu vertiefen. Dabei lassen sich manche Bezüge zu früheren Kapiteln und auch Vertiefungen erkennen. Kernthemen der Entwicklungsarbeit in den Arbeitsteams zu Medien und Versand waren: Konsumverhalten, Customer-Value, Multimedia, Societing, neue Formen der Marktbearbeitung und die Anpassung von Marketing-Organisationen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12665
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Risk & Insurance (IRI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.