Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Pragmatik statt Paradigma : Diskurs über die zeitgeistige Evolution des Marketing
Authors: Steinmann, Cary
DOI: 10.1007/s11621-009-0092-8
Published in: Marketing Review St. Gallen
Volume(Issue): 26
Issue: 6
Pages: 47
Pages to: 51
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Thexis Verlag
ISSN: 1865-6544
1865-7516
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Das klassische Marketing ist vom interaktiven Community Marketing nicht überholt worden. Der scheinbare Methodenstreit zwischen „alter“ und „neuer“ Schule ist keine wirklich spannende Paradigmen-Diskussion. Die Praxis sollte weitergehen und Evolution statt Revolution proklamieren, das Beste aus mehreren Welten machen und insbesondere in schwierigen Zeiten dynamisch und intelligent von anderen Märkten und Methoden lernen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9632
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.