Search


Results 61-75 of 516 (Search time: 0.043 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022Kundenlösungen als Signale : warum Unternehmen am Lösungsgeschäft festhalten sollten, auch wenn es nicht profitabel istZimmer, Marcus; v. Wangenheim, Florian; Salonen, Anna
2022Der Einfluss auf die Wiederkaufs- und Weiterempfehlungsabsicht von Hygiene- und Kosmetikprodukten in stationären Drogerien unter Berücksichtigung der Store Atmosphere sowie verschiedener Eigenmarken-QualitätsstufenAckermann, Kurt Alexander; Furchheim, Pia; Ramsperger, Ann-Sophie
2022Markenbewertung : wie misst man den monetären Wert von «intangible assets»?Bächler, Jesse; Suvada, Adrienne; Lindemann, Alexandra Raphaela
2022Marketing und die kundenzentrierte Transformation des ganzen UnternehmensGraf, Sandro; Rüeger, Brian
2022Livestream-Commerce : Potentialanalyse von Livestream-Shopping für Schweizer OnlinehändlerZumstein, Darius; Stallone, Valerio; Keller, Vanessa
2022Why do consumers discard products prematurely? : a consumer value perspectiveFurchheim, Pia; Kreidler, Nicole
2022I, AR & myself : Konsumentenselbstwahrnehmung und Markenerlebnis bei Nutzung von Augmented Reality-Applikationen am Beispiel der Fashion-BrancheSchäfer, Wolfgang; Lösch, Corina; Nguyen, Thi Song Nhan
2022Marketing approach for firms transforming to circular economy : an analysis of sustainable positioning strategies and communication practicesVogt, Helen; Nina, Weschenfelder; Carabelli, Corina
2022Platform business models : identifying factors for rapid growth of newly founded companiesFilser, Matthias; Bläse, Richard; Appenzeller, Jan
2022Brand activism in the 21st century : what makes brand activism authentic among millennials?Beurer-Züllig, Bettina; Rozumowski, Anna; Müller, Carmen Béatrice
2022Prozesse und Prozessautomatisierung im MarketingKlaas, Michael
2022Thumbs up : an empirical analysis on employee’s intention to interact with corporate contentBächler, Jesse Raymond; Benz, Manuel; Heim, Nina
2022« C'est pour le service » – Les facteurs influant sur le pourboire : enquête auprès de la population suisse sur les motivations et les préférences en matièreStadelmann, Marcel
2022The influence of non-transactional fan engagement on merchandise consumptionHüttermann, Marcel; Kunkel, Thilo
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
Results 61-75 of 516 (Search time: 0.043 seconds).