Search


Results 16-30 of 35 (Search time: 0.231 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2017Source credibility model, source attractiveness model and match-up-hypothesis : an integrated modelSeiler, Roger; Kucza, Gunther
2017Deal or no deal? : assessing the daily deal shopperBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger
2017Wahrnehmung von Produktattributen bei preispolitischen Massnahmen unter gleichbleibenden ProdukteigenschaftenAckermann, Kurt Alexander; Sevinc, Yeliz
2017Mobile-only-Strategie : die Akzeptanz aus KonsumentensichtSeiler, Roger; Berger, Verena; Kremer, Mine
2017Sportsponsoring als Employer Branding ToolHüttermann, Marcel; Bearth, Angela; Kälin, Roman
2017Social Media communication of consortia in the Italian agro-food sector : case study of the Aceto Balsamico di ModenaDuma, Fabio; Graf, Christian Olivier; Rroco, Sisi
2017Artificial Intelligence : Akzeptanz und Wahrnehmung von Chatbots im KundendienstRellstab, Rolf; Los, Caroline
2017Digital marketing in retail : what are the benefits a Swiss premium department store could reap when adapting to the changing environment of digitization? A maturity modelRüeger, Brian; Schöni, Pascal
2016Vertrauen in Automarken : Quantitative Untersuchung und Messung des Vertrauens in Automarken in der SchweizSeiler, Roger; Pizzulo, Alessio
2016Der Einfluss von Weinetiketten auf die Markenpersönlichkeit und KaufabsichtKavci, Senem; Altieri, Danilo
2016Estimating Multi-Beta Pricing Models : With or Without an Intercept: Further Results from SimulationsBänziger-Aiba, Armin; Akermann, Florin Ernst
2016Couch Commerce in Verbindung mit Second Screening : Wie Werbeinhalte die Informationssuche im Kaufentscheidungsprozess des Couch Commerce beeinflussenSeiler, Roger; Bétrisey, Michèle
Jan-2016Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael, et al
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Forestier, Céline, et al
2013Forschungskooperation Wirkung von BriefpostHannich, Frank; Müller, Salome
Results 16-30 of 35 (Search time: 0.231 seconds).