Search


Results 76-90 of 365 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2013Frauen mögen Festgeld, Männer lieben AktienFankhauser, David; Kley, Christoph; Fehr, Robert
2013Plant role portfolios in global manufacturing networks : a conceptual frameworkScherrer, Maike; Simone, Thomas; Friedli, Thomas
2013Plan and deliver business 2.0 initiativesLardi, Kamaleswari; Ledergerber, Armin
2013Market niches and the perceptual economic impacts on a remote alpine village : the BRITS week in LaaxJenkins, Ian; Rios-Morales, Ruth
2013Vision, Leitbild und Strategie : mehr als nur Schlagwörter?Danko, Fabian
2013Männer in der Armee. Frauen in die Armee!? : Überlegungen aus völker- und verfassungsrechtlicher PerspektiveNaguib, Tarek
2013Die Rechtsprechung zur posttraumatischen Belastungsstörung (PTBS)Mosimann, Hans-Jakob
2013Die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen : eine Studie aus KundensichtJanoschka, Anja; Fleck, Matthes; Schleiss, Sandra; Rellstab, Rolf
2013Chancen von genderspezifischem Touchpoint Management in MännerdomänenMandl, Teresa Valerie; Ackermann, Carole
2013What physical activity surveillance needs : validity of a single-item questionnaireWanner, Miriam; Probst-Hensch, Nicole; Kriemler, Susi; Meier, Flurina; Bauman, Adrian; Martin, Brian W.
2013EinleitungBrunner, Hans
2013Ein aktuelles Forschungsprojekt der ZHAW : Erkenntnisse aus einem Feldexperiment auf dem ZHAW-CampusGraf, Sandro
2013Status und Trends im KultursponsoringLabaronne, Leticia
2013Dynamische Korrelationen : Wegweiser für Managed FuturesPapenbrock, Jochen; Schwendner, Peter
2013Read or recycle? : the impact of promotional and relational mailings on the response funnelHannich, Frank; Müller, Salome; Forestier, Céline
Results 76-90 of 365 (Search time: 0.003 seconds).