Publication type: Conference other
Type of review: Not specified
Title: Sensorische Produkteigenschaften und Präferenzbildung
Authors: Huber, Petra
Conference details: 7. Fresenius Kosmetiktagung, Mainz, Deutschland, 31. März 2017
Issue Date: 2017
Language: German
Subjects: Testung; Sensorik; Kosmetik
Subject (DDC): 660: Chemical engineering
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/6413
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: Life Sciences and Facility Management
Organisational Unit: Institute of Food and Beverage Innovation (ILGI)
Appears in collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Huber, P. (2017). Sensorische Produkteigenschaften und Präferenzbildung. 7. Fresenius Kosmetiktagung, Mainz, Deutschland, 31. März 2017.
Huber, P. (2017) ‘Sensorische Produkteigenschaften und Präferenzbildung’, in 7. Fresenius Kosmetiktagung, Mainz, Deutschland, 31. März 2017.
P. Huber, “Sensorische Produkteigenschaften und Präferenzbildung,” in 7. Fresenius Kosmetiktagung, Mainz, Deutschland, 31. März 2017, 2017.
HUBER, Petra, 2017. Sensorische Produkteigenschaften und Präferenzbildung. In: 7. Fresenius Kosmetiktagung, Mainz, Deutschland, 31. März 2017. Conference presentation. 2017
Huber, Petra. 2017. “Sensorische Produkteigenschaften und Präferenzbildung.” Conference presentation. In 7. Fresenius Kosmetiktagung, Mainz, Deutschland, 31. März 2017.
Huber, Petra. “Sensorische Produkteigenschaften und Präferenzbildung.” 7. Fresenius Kosmetiktagung, Mainz, Deutschland, 31. März 2017, 2017.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.