Issue Date | Title | Involved Person(s) |
2021 | Tricyclic antidepressants versus ‘active placebo’, placebo or no intervention for adults with major depressive disorder : a protocol for a systematic review with meta-analysis and Trial Sequential Analysis | Jørgensen, Caroline Kamp; Juul, Sophie; Siddiqui, Faiza; Barbateskovic, Marija; Munkholm, Klaus, et al |
2021 | Leben heißt lernen : Nutzen von informellen Lernprozessen | Blum, Urs |
2021 | Lernen und Innovation : wie psychologische Sicherheit die Lernentwicklung, Fehlerkultur und Konfliktfähigkeit in Teams in Zeiten der digitalen Transformation am Beispiel eines Energieversorgungsunternehmens (EVU) unterstützt | Maier, Joachim; Bardy, Gian-Rico; Wetterwald, Thomas |
2021 | Elena+ care for COVID-19, a pandemic lifestyle care intervention : intervention design and study protocol | Ollier, Joseph; Neff, Simon; Dworschak, Christine; Sejdiji, Arber; Santhanam, Prabhakaran, et al |
2021 | Das eigene Bindungstrauma überwinden | Braune-Krickau, Katrin; von Wyl, Agnes |
2021 | Suicide risk with selective serotonin reuptake inhibitors and other new-generation antidepressants in adults: a systematic review and meta-analysis of observational studies | Hengartner, Michael Pascal; Amendola, Simone; Kaminski, Jakob A.; Kindler, Simone; Bschor, Tom, et al |
2021 | Digital feedback : the use of eye-tracking and digital data in the context of team training | Burtscher, Michael Josef; Ryffel, Chiara; Jordi Ritz, Eva-Maria |
2021 | Latrogenic effects of the FDA black box warning on antidepressants – signal or noise? | Plöderl, Martin; Hengartner, Michael P. |
2021 | Rolle der Ressourcenorientierung in der Beratung von Erwachsenen, die einen Berufsabschluss erwerben wollen (BAE) | Seiler, Nicole; Hafen, Corina |
2021 | Developing a manual for identifying interventions in psychotherapy to measure treatment adherence in research | Schulthess, Peter; Crameri, Aureliano; Koemeda-Lutz, Margit; Tschuschke, Volker; von Wyl, Agnes |
2021 | Herausforderungen am Übergang Schule-Beruf | Sabatella, Filomena; von Wyl, Agnes; Wehrli, Ran Michael |
2021 | International differences in employee silence motives : scale validation, prevalence, and relationships with culture characteristics across 33 countries | Knoll, Michael; Götz, Martin; Adriasola, Elisa; Al‐Atwi, Amer Ali; Arenas, Alicia, et al |
2021 | Maintenance therapy with antidepressants : prophylactic effects or withdrawal reactions? | Plöderl, Martin; Hengartner, Michael P. |
2021 | Lösungsorientierte Beratung in der Ausbildungstätigkeit | Streuli, Elisa; Blum, Urs |
2021 | Can CO2e labels encourage green food choices? | Kühne, Swen Jonas; Reijnen, Ester; Laasner Vogt, Lea; Baumgartner, Melanie |