Search


Results 16-30 of 230 (Search time: 0.01 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Die Quirin-Formel : die DNA erfolgreicher Autohäuser entschlüsseltBlock, Andreas
2019Do not hate the players : the digital advertising ecosystem and its actorsStallone, Valerio
2019Breaking the rules of luxury : decoding a born digital niche watch brand’s recipe for success in a competitive marketDuma, Fabio; Gadgil, Maya
2019Measuring and understanding fan engagement in team sportsHüttermann, Marcel
2019App launch for customer processes of a real estate companyRockel, Georg; Barth, Linard
2019Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goodsFleiß, Jürgen; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiß, Eva; Murphy, Ryan O.; Posch, Alfred
Nov-2018Limited attention, competition and welfareHefti, Andreas
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne, et al
5-Oct-2018Verantwortungsvolle UnternehmensführungSchüz, Mathias
Feb-2018Tap versus bottled water consumption : the influence of social norms, affect and image on consumer choiceEtale, Anita; Jobin, Marilou; Siegrist, Michael
2018Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
2018Management der persönlichen Interaktion im Verkauf von Luxusgütern : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2018Wie Smart Connected Products Kunden emotionalisierenFuchs, Rainer; Barth, Linard
2018Der Einfluss digitaler Instrumente auf Interessenten- und Käuferverhalten am Beispiel der Vermarktung des Gartenhochhauses AglayaBosshard, Adrian; Furchheim, Pia
Results 16-30 of 230 (Search time: 0.01 seconds).