Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Verantwortungsvolle Unternehmensführung
Authors: Schüz, Mathias
et. al: No
Published in: Markenartikel
Volume(Issue): 2018
Issue: 10
Page(s): 2
Pages to: 4
Issue Date: 5-Oct-2018
Publisher / Ed. Institution: New Business
ISSN: 0342-1236
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Die Glaubwürdigkeit einer Marke hängt immer mehr davon ab, ob sie auch den Ansprüchen der sozialen und natürlichen Umwelt gerecht wird, Produkte und Dienstleistungen also ethisch gestaltet sind die damit verbundenen Marken mit Sinn aufzuladen.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/17531
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Innovation and Entrepreneurship (IIE)
Institute for Organizational Viability (IOV)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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